Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Website til salg
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 11/12-2007 10:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hjemmeside til salg vi har et stort netverk af hjemmesider med kjoler vi tilbyder nu en side til en der bor i Thailand og vil lave lidt extra penge du kan let lave 3000 til 7000 baht om dagen du skal kunne bruge en pc og kunne finde rundt paa nettet mail til mig med dit thai tlf. no. saa vil jeg ringe dig op. Med venlig hilsen Leo Top High Class Fashion
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/12-2007 11:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
7000 om dagen? Bum - Ring til mig! Eller mail mig på soren[du-kender-det-her-tegn]huahin-online.com/Søren |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 11/12-2007 13:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
-Det var mange penge pr. dag... -var det ikke en idé at ansætte en Thai i ChiangMai, der ikke er en it-analfabet?vh |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/12-2007 14:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Gaar selv og poenser med at starte noget web-salg op.... 3/7 grande pr. dag....hmm, ja det er da mange penge, men gu' ved hvad sitet koster. Man skal jo passe paa, at man ikke bare bliver grebet af " stemningen " Men Leo, du er da velkommen til at sende mig en mail, med flere oplysninger..... ......Jeg er jo paa din MSN liste....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/12-2007 14:30 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 11/12-2007 22:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Kan vi høre lidt mere om den såkaldte hjemmeside som er til salg hvor man kan tjene de penge. |
|
|
|
Lagt på d. 12/12-2007 01:13
|
|
ja send mig dit thai tlf no Leo
|
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 12/12-2007 10:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 177 |
Jeg var muligvis også intresseret, men jeg har søgt lidt på dit virksomheds navn, og kunne ikke finde det nogen steder. derefter søgte jeg på dit CVR nummer og fik fat i noget der hedder m4m shopping network, og hvad er det for noget? Det ser ud som om det er en helt masse netbutikker med samme CVR nummer. Det kan godt være jeg spørger dumt , men hvordan kan det lade sig gøre, og hvis jeg havede råd til at købe din butik, ville jeg så være ejer af den? Nyd dagen og vejen...Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
Lagt på d. 12/12-2007 11:17
|
|
Har sendt dig en pb Leo
|
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 12/12-2007 16:07
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Ja med den form for inkomst så er jeg da bestemt også interesseret..... Ved lidt om hvor nemt det er at lave en Internet site... Og jeg bor I thailand, så glem det alle jer som bor I dk.. ![]() Eller måske vi er ude i noget af det sædvanlige... den kloge narrer den mindre kloge....... Men i kan bare sige til hvis i vil have en hjemme side om et eller andet salg fra Thailand, så kan jeg lave det lynhurtig.. max 2 dage........ salgs prognose.. ukendt... ![]() |
|
|
|
Lagt på d. 12/12-2007 17:28
|
|
Hej Leif Ja som du siger Eller måske vi er ude i noget af det sædvanlige... den kloge narrer den mindre kloge..... syntes du ikke lige du skal sette dig lidt ind i hvad du skriver om inden du begynder med dit negative skriveri hvis det er en hjemmeside som din http://greenseeds...index.html saa kan jeg ike forstaa det skal tage 2 ddge mere 2 min. Leo
|
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 12/12-2007 22:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Når du ikke vil skrive om det åbentlyst herinde så vil folk pr. automatik tro der er noget fusk i det ![]() Vil du ikke skrive i forummet hvad det hele går ud på. |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 13/12-2007 04:23
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
hæ hæ nå der var nok en der blev sur hva ![]() Men det er i orden leo.. kan du lave en site magen til mine på 2 min, eller bare en halv time, så har du vundet en kasse øl.. efter eget valg.. skål... Hvis du ikke kan tåle kritik, så læg dog kortene på bordet, hvorfor alt det hemmeligheds kræmmeri.... Og Frank stillede et relevant spørgsmål. det har du heller ikke svaret på. Det skulle vel ikke være fordi vi er ude i noget som ikke lige er så aksepteret/lovligt her i Thailand.. Når man søger på m4m shopping network, så handler det hele om sex..... ![]() |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 13/12-2007 04:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
[quote]le-si skrev: Og jeg bor I thailand, så glem det alle jer som bor I dk.. ![]() Eller måske vi er ude i noget af det sædvanlige... den kloge narrer den mindre kloge....... ja len-si jeg formoder du har ret tjen 3-7000 bath om dagen lyder lidt for godt til at verer sandt Redigeret af xxxxxx d. 13/12-2007 04:32 |
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2007 04:34
|
|
Som jeg har skrevet fra start kan alle der vil vide noget sende et tlf eller selv ringe det er der fler der har kunne finde ud af Leo
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2007 04:46
|
|
a len-si jeg formoder du har ret tjen 3-7000 bath om dagen lyder lidt for godt til at verer sandt Det kan godt vere det er mange penge for dig men for os er det ikke en formuge og hvis du har lyst kan du jo tjekke vor firma ud hos skat og se vi betaler 120 000 bath i skat hver maanedeog m4m er vor agent i danmark som man ogsaa kan se hvis man leser lidt inden man skriver Leo |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/12-2007 06:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Der er ugler i mosen! |
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2007 08:05
|
|
Hvis der er ugler i mosen hvorfor kommer du saa ikke med hvad der er galt vi har mange meget glade agenter rundt omkring i verden og bla. Danmark og han laver ca 2500 dkr hverdag Leo
|
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 13/12-2007 08:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
er der noget galt hvis ikke saa forklar her paa siden hvordan vi kan tjene 3 til 7000 om dagen Redigeret af xxxxxx d. 13/12-2007 08:10 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/12-2007 09:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ring dog til Leo, saa kan i faa styret jeres nysgerighed. Jeg har haft kontakt med Leo, saa jeg ved hvad det gaar ud paa, men jeg siger ingenting.5555555
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 13/12-2007 09:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hvad sker der her, hehe! i hygger jer nok :-) i kan jo bare skrive til thc som han så venligt skriver. go jul og godt nytår
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Eller mail mig på soren[du-kender-det-her-tegn]huahin-online.com