Se indlæg|
Selector!!
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 18:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Er der nogen der har en brugt selector til en billig pris. Vores fjernbetjening er desværre gået i stykker, og selectoren har låst sig på radio![]() Send gerne en pb
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 22/11-2007 18:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
jesperfrb skrev: Er der nogen der har en brugt selector til en billig pris. Vores fjernbetjening er desværre gået i stykker, og selectoren har låst sig på radio ![]() Send gerne en pb ![]() hvor billigt er billigt ? ![]() http://www.dba.dk...egning.asp noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 19:14
|
|
Tjaa, på dba ligger prisen fra 250kr, kunne da være der var en her på siden der bare havde smidt den på loftet!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 22/11-2007 19:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Nu ved jeg ikke om de kan bruges til selektor, men Føtex har universal fjernbetjeninger til salg for 50 kr. og jeg tænker at de sagtens kan bruges, og så har du enda fjernbetjening til alle apparater i en. Prøv at kigge på det |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 19:35
|
|
Hej goldwing!! Det kan de desværre ikke, Den kan programmeres til det, hvis du har den gamle ![]() ![]() Selector (sagem) er åbenbart for begrænset et mærke til at den forprogrammeret til det!
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 22/11-2007 19:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Jesper hvad med en universal fjernbetjening kan den ikke bruges der til, de koster hvis ikke så meget. Det med at selector låser sig gør min også engang imellem, så skal jeg bare sluk og tænde den igen så køre den igen et par dag, og den er selvfølgelig lige blevet et år og ikke mere garanti. Det var bare en mulighed hvis du ikke kan finde en anden selector, der står bag på pakken til de fjernbetjeninger hvad de kan bruges til.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 22/11-2007 19:56
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Jesper jeg har en Selector på loftet, men jeg har ikke nogen fjernbetjening til den. Den kan du få, for et par kolde, hvis du kan bruge den. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 22/11-2007 20:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
jesper jeg sider her med en Medion universal fjernbetjeninger den kan skifte kanaler og tænd og slukke selector men kan bare ikke få den menu frem hvis man lige skal se hvad en film handler om og jeg har en Sagem selector kan heller ikke få TTV frem, men du må da kunne få en ny fjernbetjening men de er måske dyre af H til. Håber du finder ud af noget Jesper HILS
Ubon.
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 20:46
|
|
Takker for jeres hjælp, og modtager med kyshånd Johns selector
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 22/11-2007 20:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Mener at telebutikken tager ca 350kr for en fjernbetjening.....derfor kan det bedre svare sig at købe en brugt selector på DBA , det med de universal fjernbetjenere er ikke optimalt da man ikke får alle funktionerne med....så Jesper - til lommerne og ind på DBA... ;-)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 20:51
|
|
Lommerne er tomme, er lige kommet hjem fra Thailand
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/11-2007 21:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jesper, håber så at gummitræerne står højt og flot dernede i baghaven ![]() Håber du havde en god tur. Mange hilsner rinpoche |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 21:45
|
|
Jo tak! Rimelig god tur, for kort, men det er de jo altid ![]() ![]() Gummitræerne stod flot, men der var lidt for meget vand til at komme ind mellem træerne! Lidt meget for meget regn i sydthailand i år! ![]() Men frugtplantagen stod rigtig flot, og der var masser af frugt ![]()
|
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 22/11-2007 23:20
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Hej Jesper Velkommen hjem... Jeg er også ved at være træt af den regn i syd, håber træerne overlever, ellers er det sgu lidt surt, jeg skal høste fra om 2,5 års tid.. Sagem Denmark ligger i fabriksparken 20, 2600 Glostrup.. Mon ikke de kan løse dit betjenningsproblem, det er dem der levere dankort terminaler i dk, og billetautomater Msr ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/11-2007 23:26
|
|
Takker Msr! Prøver at kontakte dem, hvis Johns selector giver samme problem, men nu har jeg jo fået en anden, selv til en pris bamse ville betale ![]() Træerne skal nok overleve, faktisk så de rigtig godt ud, næsten dobbelt så store som sidste år, så vi regner med at komme igang med at høste næste år! ![]()
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.