Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp ønskes
revs
hej allesammen. har et problem. skulle gerne giftes med min Thailandske kæreste mens hun er i dk på turist visa. hun fik lavet en attest på single status i januar og da hun ankom til dk for ca 45 dage siden fik vi at vide at denne attest samt flere andre skule oversættes. sende attest om single status til familie. men attesten er ikke kommet frem endnu / ca 2 uger ) får søster til at prøve at få ny attest. men dette kan ikke lade sig gøre. hun får dog at vide at skulle attesten komme til veje vil den alligevel være ugyldig da den kun er gyldig i 6 mån. skal hun virkelig tage derned bare for et sk... stykke papir. eller er der nogen der har forslag / erfaring med dette. mvh. revs

h
kort og enkelt ja hun skal hjem igenSad

fatter ikke at man ikke undersøger tingene inden man går igang.
men revs bestil en billet til hende hun skal på kommune kontoret og have en ny attest derefter tager hun på ambassaden i bangkok og får verificeret og oversat den hun flyver så tilbage og i kan blive gift.

Men undersøg tingene først
inden hun rejser skal hun have en tilbagerejse tilladelse fra udls
hvor lang tid tager det kommune kontoret at lave en ny attest
hvor lang tid tager det ambasaden at verificere
og sidst kan det nåes inden turistvisumet udløber

ellers nyd den sidste tid sammen og vent til næste turistvisum og forbered jer.

yeya
Slaa nu lige koldt vand i blodet. Jeg blev gift for 1 aar side med min thailandske kone. Vi havde ikke en "single-attest", men de var meget flinke paa kommunen og troede paa at hun var ugift. Jeg ved at der er flere her paa DTW som ogsaa er blevet gift uden attesten.

Proev dog inden I begynder paa alt det andet.

Held og lykke.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Spring til debat: