Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Levende begravet i Bangkok Hilton
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/11-2007 09:53
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Faldt over følgende artikel: Det tager mig 10 minutter at trave fra flodbåden og op til det berygtede thailandske fængsel Bangkok Hiltons første kontrolpost. Jeg hørte om muligheden for at besøge en livstidsfange via et opslag på et hostel. Det virker dragende og skræmmende på samme tid. Fængslet har ry for at være ét af verdens absolut værste. Bestialske overfald, inhumane ydmygelser og længslen mod verdenen uden for er en del af dagligdagen. Et sandt helvede på jorden. Fængslet rummer hovedparten af de fanger, der er dømt til døden eller livstid i Thailand. Det er også her de udenlandske fanger, der har forbrudt sig mod den thailandske lovgivning, afsoner deres straffe. På vejen dertil tænker jeg over, hvordan jeg egentlig vil reagere på at sidde ansigt til ansigt med en person dømt for narkobesiddelse. Skal jeg have sympati eller foragt? Steve Willcox blev arresteret på øen Koh Samui i april 2003 for at være i besiddelse af 20 gram marihuana, 11 amfetaminpiller, 14 ecstasypiller og 24 gram ren heroin. I Danmark udmåles sådan en forseelse typisk til ét år. Han fik 33 ½ års fængsel. Læs resten på: http://rejseliv.d...kok-hilton Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 15/11-2007 10:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Webmaster skrev: Faldt over følgende artikel: Det tager mig 10 minutter at trave fra flodbåden og op til det berygtede thailandske fængsel Bangkok Hiltons første kontrolpost. Jeg hørte om muligheden for at besøge en livstidsfange via et opslag på et hostel. Det virker dragende og skræmmende på samme tid. Fængslet har ry for at være ét af verdens absolut værste. Bestialske overfald, inhumane ydmygelser og længslen mod verdenen uden for er en del af dagligdagen. Et sandt helvede på jorden. Fængslet rummer hovedparten af de fanger, der er dømt til døden eller livstid i Thailand. Det er også her de udenlandske fanger, der har forbrudt sig mod den thailandske lovgivning, afsoner deres straffe. På vejen dertil tænker jeg over, hvordan jeg egentlig vil reagere på at sidde ansigt til ansigt med en person dømt for narkobesiddelse. Skal jeg have sympati eller foragt? Steve Willcox blev arresteret på øen Koh Samui i april 2003 for at være i besiddelse af 20 gram marihuana, 11 amfetaminpiller, 14 ecstasypiller og 24 gram ren heroin. I Danmark udmåles sådan en forseelse typisk til ét år. Han fik 33 ½ års fængsel. Læs resten på: http://rejseliv.d...kok-hilton narko smugler, sælger, besiddelse, o.s.v. har ingen sympatpi fra min side. ´´bare ærgeligt at de er hændt i den situation`` de kender straffen når man bliver taget i et fremmed land, f.eks. i thailand. ( har læst historien, læst hans web site ) quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/11-2007 10:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Det er haard laesning, meg jeg naegter nu alligevel at lade mit foelsomme hjerte vinde. Manden har vaeret et svin og maa selvfoelgelig tage den straf som er i landet med oprejst pande... [small]Jeg gaar jo ikke ud fra, at de forskellige medikamenter han havde paa sig var til eget forbrug...[/small] ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2007 10:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
quickmouse skrev: Webmaster skrev: Faldt over følgende artikel: Det tager mig 10 minutter at trave fra flodbåden og op til det berygtede thailandske fængsel Bangkok Hiltons første kontrolpost. Jeg hørte om muligheden for at besøge en livstidsfange via et opslag på et hostel. Det virker dragende og skræmmende på samme tid. Fængslet har ry for at være ét af verdens absolut værste. Bestialske overfald, inhumane ydmygelser og længslen mod verdenen uden for er en del af dagligdagen. Et sandt helvede på jorden. Fængslet rummer hovedparten af de fanger, der er dømt til døden eller livstid i Thailand. Det er også her de udenlandske fanger, der har forbrudt sig mod den thailandske lovgivning, afsoner deres straffe. På vejen dertil tænker jeg over, hvordan jeg egentlig vil reagere på at sidde ansigt til ansigt med en person dømt for narkobesiddelse. Skal jeg have sympati eller foragt? Steve Willcox blev arresteret på øen Koh Samui i april 2003 for at være i besiddelse af 20 gram marihuana, 11 amfetaminpiller, 14 ecstasypiller og 24 gram ren heroin. I Danmark udmåles sådan en forseelse typisk til ét år. Han fik 33 ½ års fængsel. Læs resten på: http://rejseliv.d...kok-hilton narko smugler, sælger, besiddelse, o.s.v. har ingen sympatpi fra min side. ´´bare ærgeligt at de er hændt i den situation`` de kender straffen når man bliver taget i et fremmed land, f.eks. i thailand. ( har læst historien, læst hans web site ) Med den indstilling du besidder, så må man da håbe at ingen af dine egne unger eller andre familie medlemmer, kommer ud i noget snavs. Vi kan jo alle begå en fejl! dsd Redigeret af d. 15/11-2007 11:05 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/11-2007 12:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
20 gram marihuana, 11 amfetaminpiller, 14 ecstasypiller og 24 gram ren heroin Det var da en "fejl" der ville noget ![]() Iøvrigt: My fine has totally been cancelled in June’s amnesty now this is cause for celebration and a enormous worry lifted, no sarcasm on that! I’m coming home readers, this year!! Well not really home, but at least to a Prison in England! Jeg tvivler på, at thailandske indsatte har den mulighed.... Jeg kan ikke mobilisere mere sympati med ham, bare fordi han er farang end med thailandske indsatte, som vi aldrig hører om, og som ingen laver websider for. rinpoche |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 15/11-2007 14:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
foragt er hvad jeg har tilovers for den fyr jeg ser dem tit her paa oen hvor de er verdensmester naar de bliver taget piver de foragt er hvad de fortjener |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 15/11-2007 16:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Ja der mange 100 historier som denne hvis ikke tusinde... Aligevel kan du godt være syndt for folk, men det er langt henad vejen selvforskyldt. De ved jo godt at de ikke er hjemme i hjemlandet... Har da selv tænkt på at besøge nogle af dem. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 15/11-2007 17:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
deepseadivers skrev: quickmouse skrev: Webmaster skrev: Faldt over følgende artikel: Det tager mig 10 minutter at trave fra flodbåden og op til det berygtede thailandske fængsel Bangkok Hiltons første kontrolpost. Jeg hørte om muligheden for at besøge en livstidsfange via et opslag på et hostel. Det virker dragende og skræmmende på samme tid. Fængslet har ry for at være ét af verdens absolut værste. Bestialske overfald, inhumane ydmygelser og længslen mod verdenen uden for er en del af dagligdagen. Et sandt helvede på jorden. Fængslet rummer hovedparten af de fanger, der er dømt til døden eller livstid i Thailand. Det er også her de udenlandske fanger, der har forbrudt sig mod den thailandske lovgivning, afsoner deres straffe. På vejen dertil tænker jeg over, hvordan jeg egentlig vil reagere på at sidde ansigt til ansigt med en person dømt for narkobesiddelse. Skal jeg have sympati eller foragt? Steve Willcox blev arresteret på øen Koh Samui i april 2003 for at være i besiddelse af 20 gram marihuana, 11 amfetaminpiller, 14 ecstasypiller og 24 gram ren heroin. I Danmark udmåles sådan en forseelse typisk til ét år. Han fik 33 ½ års fængsel. Læs resten på: http://rejseliv.d...kok-hilton narko smugler, sælger, besiddelse, o.s.v. har ingen sympatpi fra min side. ´´bare ærgeligt at de er hændt i den situation`` de kender straffen når man bliver taget i et fremmed land, f.eks. i thailand. ( har læst historien, læst hans web site ) Med den indstilling du besidder, så må man da håbe at ingen af dine egne unger eller andre familie medlemmer, kommer ud i noget snavs. Vi kan jo alle begå en fejl! dsd det kan godt være at min indstillings besidelse ikke er lige så stor som din dsd, jeg har jo nu en mening om narko fabrikanter,sælger,kurer o.lign. bør tage den straf som de nu engang får. de har jo gjort det for egen vindings skyld, samt de har jo også været med til at ødelægge andre menneskeres liv. og nej jeg håber ikke at min søn havner i en situation som omtalte, hvis han gør så er min mening nok den samme, det er gjort for egen vindings skyld. hvis stoffet er ´´plantet´´ så er situationen en helt anden. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 15/11-2007 18:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Jeg siger bare " If you can't stand the time, don't do the crime"
![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/11-2007 19:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Med en lille omskrivning ![]() |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 15/11-2007 21:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
rinpoche skrev: Lidt, men meningen er den samme Med en lille omskrivning ![]()
![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 16/11-2007 01:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Tror nu ikke så meget på de mennesker der har fået noget "plantet" i sin baggage. Hvem holder ikke øje med sin baggage ??? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/11-2007 01:23
|
|
bimmelim skrev: Tror nu ikke så meget på de mennesker der har fået noget "plantet" i sin baggage. Hvem holder ikke øje med sin baggage ??? Ja det er med at vaere paa vagt. Ning og jeg var paa vej hjem fra Laos, bliver saa stoppet af politiet, som beder os om at aabne baggagerummet, Ning aabner baggagerummet, men aabner det ikke indefra, hun stiger ud af bilen og aabner det manuelt med noegle saa hun kan se hvad de laver, for som hun siger " Man ved aldrig " ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 16/11-2007 02:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det med baggagen kan ske. En lille historie lyder på et ældre ægtepar der kom hjem fra Brasilien. Åbner kufferten og finder et kilo kokain.Manden er ikke rigtig klar over hvad det er.Går ned til politiet og afleverer det. Politiet overvåger derefter deres hus og arrestere derefter 2 unge mænd på vej til at afhente varen, mens det ældre ægtepar ikke er hjemme. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 16/11-2007 12:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hvis du har lyst til at besøge en fange, så er der en detalieret beskrivelse her: http://www.khaosa...ngedup.htm Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 16/11-2007 13:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Er der nogen som ved, om der sidder Danske personer i monkey house i Thailand? |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/11-2007 13:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Penge! mange penge,kan få den mest hellige til at begå kriminalitet Hvem kan sige sig fri for fristelser her i livet? ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 16/11-2007 14:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Til Bimmelim. Selvføgelig bliver der (plantet ) noget ! Det Thailandske politi skal jo gerne vise de gør noget ved nakotika problemet (som de selv står for ) over for resten af verden. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 16/11-2007 15:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
sabai sabai skrev: Til Bimmelim. Selvføgelig bliver der (plantet ) noget ! Det Thailandske politi skal jo gerne vise de gør noget ved nakotika problemet (som de selv står for ) over for resten af verden. hvor har du den viden fra er meget intreseret hvis du har beviser hilsen jannik |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/11-2007 16:03
|
|
Frank Johansen skrev: Penge! mange penge,kan få den mest hellige til at begå kriminalitet Hvem kan sige sig fri for fristelser her i livet? ![]() Tal for dig selv.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.