Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg kunne bruge et godt råd fra i erfarne og voksne mennesker. det drejer sig om,at jeg den 12 dec. flyver til th. på juleferie,og vender snuden mod dk. 11 jan. hvis man tæller dage,bliver det 31 dage,men jeg går igennem immigration 13 dec.. altså kun 30 dage. konsulatet siger at det er ok,men hvad siger check inn. er damen sur den dag. tæller hun dage fra afrejsetidspunktet osv. murphys lov som vel er alle bekendt,siger jo at jeg ikke kommer med. skal jeg bide i det sure og købe mig et visum?? mvh helge
det er vel rigtig hvad konsulatet siger man har 30 dage visumfri fra man rejser ind, til man rejser ud. Skulle der nu ske nået uforudset at du ikke kommer med din flyver ( overbooking, strejke osv så bare rolig du bliver ikke lagt i håndjern for en dag eller 2, man for lov at betale for overstays ca. 500 bath pr. dag
Ja. Og den første dag's Overstay er for gratis.
Men flyver du over midnat regnes indtil afgangstiden- dvs. ved natafgangene (efter midnat) har man kun 30 dage hvis man checker ud før midnat. hvis i forstår hvad jeg mener.
mange tak for jeres interesse i mine overvejelser. i har åbenbart ret. jeg har fået en mail fra thai.som er i overensstemmelse med jeres meninger. og jeg har printet den for en ordens skyld. igen tak. mvh helge