Se indlæg
 Udskriv debat
30 dages visum?
helge
jeg kunne bruge et godt råd fra i erfarne og voksne mennesker. det drejer sig om,at jeg den 12 dec. flyver til th. på juleferie,og vender snuden mod dk. 11 jan. hvis man tæller dage,bliver det 31 dage,men jeg går igennem immigration 13 dec.. altså kun 30 dage. konsulatet siger at det er ok,men hvad siger check inn. er damen sur den dag. tæller hun dage fra afrejsetidspunktet osv. murphys lov som vel er alle bekendt,siger jo at jeg ikke kommer med. skal jeg bide i det sure og købe mig et visum?? mvh helge

roald
det er vel rigtig hvad konsulatet siger man har 30 dage visumfri fra man rejser ind, til man rejser ud. Skulle der nu ske nået uforudset at du ikke kommer med din flyver ( overbooking, strejke osv så bare rolig du bliver ikke lagt i håndjern for en dag eller 2, man for lov at betale for overstays ca. 500 bath pr. dag

helge
takker for svaret. ja,thailand var nu ikke det jeg frygtede. det var i kastrup. du ved en emsig dame som læser biblen som hun vil. mvh helge

jesperfrb
Nej du har intet at frygte, de ved godt man lander den 13, når man flyver den 12 dec, det er på det grundlag din billet er udstedtWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

helge
ok tak for svaret. mvh helge

laodenmark
Ja. Og den første dag's Overstay er for gratis.
Men flyver du over midnat regnes indtil afgangstiden- dvs. ved natafgangene (efter midnat) har man kun 30 dage hvis man checker ud før midnat. hvis i forstår hvad jeg mener.

mr tirak
Det skulle ikke være noget problem.

Men du skal være opmærksom på at det er din fly afgang der tælle, ikke hvornår du checker nd, der er opslag om dette i lufthavnen.

Men som allerede svarret af andre, er første dag gratis.

Mr tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
helge
mange tak for jeres interesse i mine overvejelser. i har åbenbart ret. jeg har fået en mail fra thai.som er i overensstemmelse med jeres meninger. og jeg har printet den for en ordens skyld. igen tak. mvh helge

Spring til debat: