Se indlæg|
hej angående at sende noget til thailand
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 16:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs JEg fik idag en snak med en mand her i næstved Hna sagde at pigerne fra philipinerne, de har/haft en god ordning De leje de en container,og så fik alle en papkasse/flyttekasse og kunne pakke den, og så blev den sendt ud til philipinerne Mon nogen her ved noget om hvordan det er med at få det transporteret til thailand,og så distruberet udei thailand ud til familierne,,,,er det noget som nogen kender til Det lyder ellers som et god måde at sende familien gaver på ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 16:44
|
|
Balikbayan bokse, som det hedder på tagalog. Er en container, som hjemsendes til speciel discount. Har dog aldrig hørt, om samme mulighed til thailand dsd Redigeret af d. 01/11-2007 16:50 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 17:00
|
|
deepseadivers skrev: Balikbayan bokse, som det hedder på tagalog. Er en container, som hjemsendes til speciel discount. Har dog aldrig hørt, om samme mulighed til thailand dsd Det er lidt det jeg forespørger om noget ved noget om Eller om det evt. er noget som kan laves, Jeg er sikker på at mange thaipiger ville genre sende noget hjem til familien bamsen |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 01/11-2007 17:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hejsa allesammen... Ihvertfald kan jeg oplyse at en 20 fods container, afskibet fra KBH´s Havn incl toldbehandling,agent,forsikring mm ligger på omkring 25.000 kroner og vil tage godt 40 dage før den står til afhentning i Klong Toey, bangkoks havn. men det var vel ikke sådan en der blev efterlyst..men her er prisen aligvel...ca priser. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 17:11
|
|
Davs Mugge Jo det hele skulle jo så sendes i en container til thailand,,Så alle fik en kasse/flyttekasse,og der kan dælme være mange i sådan en container. Jeg mener at de philipinere de gav 500 kr for sådan en kasse med transport bamsen |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 01/11-2007 19:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Davs Mugge Jo det hele skulle jo så sendes i en container til thailand,,Så alle fik en kasse/flyttekasse,og der kan dælme være mange i sådan en container. Jeg mener at de philipinere de gav 500 kr for sådan en kasse med transport bamsen bamse, det er ca, 344 flyttekasser ( 0,70 x 0,40 x 0,40 ) så hvis prisen for en 20" container er 25.000 dkr så koster en kasse 72,67 at få transporteret til thailand. derforuden kommer alt arbejdet med at få den fyldt samt tømt på destinationen. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/11-2007 21:04
|
|
Davs Ja så er der at det skal videre med posten Jeg mener at dem der gør det til filipinerne de kører de kasser ud til folk,henter dem igen og sender dem ud,til flilipinerne,og så videre med psoten derude,og alt i alt ca 500 kr Det kunne være spændende Det er da ligefør man kunne tjene penge på det HEHE bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 02/11-2007 00:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jeg har sendt varer herfra Thailand og til Skandinavien, både 20 og 40 fods container. Jeg har dog ALDRIG betalt DKK 25000.00 for en 20 fods. Jeg har en pris hos Blue Wather, som lyder på DKK 18000.00 for en 20er og DKK 24000.00 for en 40er, ALT incl. Dermed mener jeg afhentning, pakning, transp, Chiang Mai - Bangkok, udfortoldning, transport, Bangkok - Århus / Kbh. indfortoldning og transport dør Danmark. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 02/11-2007 19:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
huratho skrev: Hej Jeg har sendt varer herfra Thailand og til Skandinavien, både 20 og 40 fods container. Jeg har dog ALDRIG betalt DKK 25000.00 for en 20 fods. Jeg har en pris hos Blue Wather, som lyder på DKK 18000.00 for en 20er og DKK 24000.00 for en 40er, ALT incl. Dermed mener jeg afhentning, pakning, transp, Chiang Mai - Bangkok, udfortoldning, transport, Bangkok - Århus / Kbh. indfortoldning og transport dør Danmark. Hugo jamen det er jo en helt fornuftig pris, selv bamsen kan se det ( tror jeg nok ) så nu er prisen helt nede på 52,32 pr. kasse når vi snakker 20" container.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 02/11-2007 19:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Det var da en god forretnings ide til en driftig mand med lidt tid til overs. Også en service, jeg er sikker på at flere gerne ville betale 100-dkkr for at kunne sende en flyttekasse fuld, både den ene og anden vej. Et par problemer kunne være: udbringning fra BKK, ansvar for indhold, og måske tiden fra afsending til modtagelse. Men med det rigtige setup, er det her en god ide til den der kan overskue det. Nyd dagen Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 02/11-2007 20:06
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
God kväll. Bamsen Från sverige kostade en conteiner 12000 kr i jan tog 4 vkker men mykke papir arbete i bkk. skulle tänka mig att du kan sända för mellan 12-15000 om du hör dig runt. Hilsen Kenthsa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) så nu er prisen helt nede på 52,32 pr. kasse når vi snakker 20" container.