Se indlæg
 Udskriv debat
jord priser i nord
xxxxxx
hej
hvem hved hvad jord priser ligge paa lige for tiden

John
Hej Yindee

Du kommer til at være lidt mere konkret i dit spørgsmål,
hvad er det for noget land, hvad skal der være af papir på det osv.

Simpelt spørgsmål = simpelt svar.
mellem 10.000 & 10 mill. thb. Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
kylling
Jeg har lige købt 60 km, fra korat by ,3 1/2 rai status på papier er NORSOR, har betalt 350,000 tbh for det, jeg ved lige så lidt som dig så måske er jeg blevet taget ved næsen.

Papirene er i orden, men klart de står i min kones navn

xxxxxx
jord tet paa offelig vej og tet paa strom
vil bygge hus paa stedet resten skal verer til ris dyrkning

kylling
Jamen det jord jeg har købt ligger helt ud til :hovedvejen: smalt men meget langt.
mine naboer er b.la. en finne samt en englænder som begge har bygget huse op til vejen, det samme vil jeg gøre, men alt jorden bagi har jeg ingen planer med.
Rent landbrugsjord kan købes meget billiger.

Men som alt andet i TH så kan alt næsten lade sig gøre, hvis din Thailanske familie har nogle forbindelser samt at du vil betale lidt baht
til de offenlige ansatte, og så kan det også gå meget hurtigt

bimmelim
Har lige været i Thailand og der fik jeg tilbudt jord mellem 150.000 og 300.000bht pr. rai.
Jeg smilede og sagde nej tak da jeg syntes det er for dyrt.
Det er ca. en times kørsel fra Nongkhai.
Måske det bliver billigere når jeg kommer til at kende flere mennesker fra min kærestes landsby Cool

www.kgi.dk
Saendaeng
Prisen svinger somsagt. her ved Korat kan man få landbrugsjord til 15000 bath for en rai mens en rai ved bebyggelse koster ca 200-250000 bath alt efter hvad område det ligger i. Og en anden ting som også kan gører det dyrer er når der er andre faranger i nærheden.Wink

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
prasat
vi køber jord op i prasat området, vi har fortalt at vi vil give 40.000 pr rai og ikke en bath mere.indimellem kommer der nogle der mangler penge og sælger til os. men de starter altid med at ville have mere for jorden end de 40.000. så sæt din pris selv og lad det rygtes så kommer de på et tidspunkt. vi handler ca. hver 3 måned.

prasat

bimmelim
Jeg må prøve at tale med min kæreste om det men desværre har hun ingen erfaring med at købe jord.
De fleste farang som har købt i landsbyen har givet 150.000bath for deres jord pr. rai nær Nongkhai.

www.kgi.dk
Spring til debat: