Se indlæg
 Udskriv debat
tandlæge i chiang mai
mugge
hejsa derude bag skærmene....
normalt er jeg en stor kylling vedr tandplukkere...ja jeg hader dem...men men eftersom vi har flyttet til chiang mai og jeg havde ondt i tænderne måtte jeg jo bide i det sure æble og gå til en tandlæge..
Jeg blev bedøvet allerede da jeg kom indenfor døren af et så storsmilende personale, og selve tandlægen...mmmm ja ja hun kunne rode i mine tænder lige så længe hun ville..en rodbehandling jo vist,men ondt gjorde det nu ikke,meget hurtigt og smertefrit og efter en lille time var jeg ude igen og kun 1500 baht fattigere.
Det var en kanon god oplevelse,tandlægen var smilende og sød og meget omhyggelig,fortalte om hendes udd i usa og hun var grundig og meget perfektionistiskt.
Jeg lovede hende at jeg kom igen næste gang noget var galt...og det gør jeg...
www.cmdentalclini...

jpo
mugge jeg har ligeledes fået lavet mine tænder i thailand,
det var i bangkok, jeg fik lavet så meget at det tog 5 dage,
samme gode behandling som du beskriver,
fik også lavet 2 implantet, og nogle rodbehaldlinger.
www.bangkokdental...
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
larsen99
mugge skrev:
hejsa derude bag skærmene....
normalt er jeg en stor kylling vedr tandplukkere...ja jeg hader dem...men men eftersom vi har flyttet til chiang mai og jeg havde ondt i tænderne måtte jeg jo bide i det sure æble og gå til en tandlæge..
Jeg blev bedøvet allerede da jeg kom indenfor døren af et så storsmilende personale, og selve tandlægen...mmmm ja ja hun kunne rode i mine tænder lige så længe hun ville..en rodbehandling jo vist,men ondt gjorde det nu ikke,meget hurtigt og smertefrit og efter en lille time var jeg ude igen og kun 1500 baht fattigere.
Det var en kanon god oplevelse,tandlægen var smilende og sød og meget omhyggelig,fortalte om hendes udd i usa og hun var grundig og meget perfektionistiskt.
Jeg lovede hende at jeg kom igen næste gang noget var galt...og det gør jeg...
www.cmdentalclini...
Så er linket lavet aktiv Grin

[url]www.cmdentalclinic.com[/url]
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

larsen99
jpo skrev:
mugge jeg har ligeledes fået lavet mine tænder i thailand,
det var i bangkok, jeg fik lavet så meget at det tog 5 dage,
samme gode behandling som du beskriver,
fik også lavet 2 implantet, og nogle rodbehaldlinger.
www.bangkokdental...
Så er dette link også aktivGrin

[url]www.bangkokdentalcenter.com[/url]
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Spring til debat: