Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hejsa alle sammen... efter at min rejse er blevet forsinket et års tid har jeg haft tid til at tænke lidt mere over hvad jeg vil i thailand.
det kunne være fedt at besøge mennesker en dag eller 2 der kan vise mig noget af det man normalt ikke ser som turist.
jeg tager mellem 4 til 6 uger i thailand.. starter i bangkok derefter khorat, kanchanaburi, phuket og til sidst ko lanta . hvor lang tid hver sted ligger ikke fast. men khorat bliver min. en uge.
på forhånd tusinde tak.
fjotte
Du kan gøre alt det på egen hånd, få fat i Lonely Planet Guide Book, den tager dig også i hånden også mht lidet besøgte steder.
Når du kommer udenfor alfarvej i Thailand, vil du møde masser af hjælpsomme thailændere, meget sjovere at rejse på egen hånd, synes jeg ihvertfald.
På jumbogo. com fandt jeg ellers (i løbet af ganske kort tid, et googlehit og 3 opslag på forskellige websites) en thaipakke til en yderst rimelig pris, 345,-kr for 3 bøger: En generel guide, en 'ø-hopper' guide og en sprogfører.
http://www.jumbog...0518p.html
Det var godt nok billigt ebeth.
Tror lige jeg bogmærker den site du der henviser til. Takker.
Til Fjotte, du skal 4-6 uger til Thailand og synes at en guidebog er dyr ?
Sådan en guidebog har det med meget hurtigt at tjene sig selv ind, specielt hvis det er din første tur til Thailand.