Se indlæg
 Udskriv debat
nogen der vil have besøg
fjotte
hejsa alle sammen... efter at min rejse er blevet forsinket et års tid Sad har jeg haft tid til at tænke lidt mere over hvad jeg vil i thailand.
det kunne være fedt at besøge mennesker en dag eller 2 der kan vise mig noget af det man normalt ikke ser som turist.
jeg tager mellem 4 til 6 uger i thailand.. starter i bangkok derefter khorat, kanchanaburi, phuket og til sidst ko lanta Cool . hvor lang tid hver sted ligger ikke fast. men khorat bliver min. en uge.
på forhånd tusinde tak. Grin
fjotte

Davser Fjotte

Det kunne måske være en god ide ,at skrive hvornår du er de forskellige steder,og hvornår du rejser
bamsen

fjotte
regner med at tage afsted omkrig november 2008.... der er jeg nemlig færdig med min udd som bager
og starter først i lære som konditor i januar 2009

Ole Mosgaard
Når du kommer i nærheden af Krabi, så send en mail til . Vi er der fra først i nov. til først i marts.
Hilsen
Ole Mosgaard

fjotte
lyder godt

rinpoche
Du kan gøre alt det på egen hånd, få fat i Lonely Planet Guide Book, den tager dig også i hånden også mht lidet besøgte steder.
Når du kommer udenfor alfarvej i Thailand, vil du møde masser af hjælpsomme thailændere, meget sjovere at rejse på egen hånd, synes jeg ihvertfald.

fjotte
syntes bare lonely planet er utrolig dyr.. kan ikke finde den brugt nogen steder

ebeth
På jumbogo. com fandt jeg ellers (i løbet af ganske kort tid, et googlehit og 3 opslag på forskellige websites) en Grin thaipakke til en yderst rimelig pris, 345,-kr for 3 bøger: En generel guide, en 'ø-hopper' guide og en sprogfører.

http://www.jumbog...0518p.html

vh og god tur

rinpoche
Det var godt nok billigt ebeth.
Tror lige jeg bogmærker den site du der henviser til. Takker.

Til Fjotte, du skal 4-6 uger til Thailand og synes at en guidebog er dyr ? Smile
Sådan en guidebog har det med meget hurtigt at tjene sig selv ind, specielt hvis det er din første tur til Thailand.

mvh
rinpoche

fjotte
det må jeg lige se på så... takker

Spring til debat: