Se indlæg
 Udskriv debat
River Kwai Festival
SIAMCON
Hej
Jeg har boet på et dansk ejet resort nær Khanchanaburi - baan Tor Mai Dang resort to gange og skal derned igen til efteråret - i november er der Loy Kratong som I ved og derefter er der festival på River Kwai med laser lys show over broen med forskellig optræden,man kan nyde sin middag der om aftenen udendørs med udsyn over broen . vi er 5 der skal afsted og glæder os meget.
Derudobver vil jeg genre sige at det måske er som om Khanchanaburi er lidt overset. men der er faktisk rigtig meget at se. for ekempel templet me de tamme tigre,man kan køre over broen i det gamle tog det er faktisk en rigtig stor oplevelse.desuden er området kendt fro sin smykke produktion of håndarbejder. man kan sejle på floden som vi gjorde en eftermidage med medbrangt mad og drikker. en rigtig dejlig og smuk tur.Vi skal bo på Baan Tor Mai Dang resort igen - stedet kan absolut anbefales - her er billigt og dansk hygge.
Jeg er gerne behjælpelig med oplysinger. venligst
Bs

Torbusa
Hej Siamcom.
Jeg leder netop efter et hotel deromkring,har du et tlf.nr. eller en internetadresse paa stedet,tager dertil om et par uger.
mvh.tm

SIAMCON skrev:
Hej
Jeg har boet på et dansk ejet resort nær Khanchanaburi - baan Tor Mai Dang resort to gange og skal derned igen til efteråret - i november er der Loy Kratong som I ved og derefter er der festival på River Kwai med laser lys show over broen med forskellig optræden,man kan nyde sin middag der om aftenen udendørs med udsyn over broen . vi er 5 der skal afsted og glæder os meget.
Derudobver vil jeg genre sige at det måske er som om Khanchanaburi er lidt overset. men der er faktisk rigtig meget at se. for ekempel templet me de tamme tigre,man kan køre over broen i det gamle tog det er faktisk en rigtig stor oplevelse.desuden er området kendt fro sin smykke produktion of håndarbejder. man kan sejle på floden som vi gjorde en eftermidage med medbrangt mad og drikker. en rigtig dejlig og smuk tur.Vi skal bo på Baan Tor Mai Dang resort igen - stedet kan absolut anbefales - her er billigt og dansk hygge.
Jeg er gerne behjælpelig med oplysinger. venligst
Bs

http://www.kwaire...ex_dk.html

Jeg smed lige et aktivt link ind her
du lavede så fin reklame at den fortjern et linkGrin

hilsen bamsen

Torbusa skrev:
Hej Siamcom.
Jeg leder netop efter et hotel deromkring,har du et tlf.nr. eller en internetadresse paa stedet,tager dertil om et par uger.
mvh.tm

http://www.kwaire...ex_dk.html

Her er et link dertil
bamsen

jpo
det ser rigtigt godt ud, men-men er der aircon.
mvh jpo
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Torbusa
Tak til bamsen for hurtig respons,stedet ser rigtig fint ud,priserne rimelige,vil proeve stedet snarest,haaber det er til at finde,vil spoerge dem om koerevejledning,har boet paa River Kwai Village Hotel foer,et meget fint sted men noget dyrere.

mvh.tm

Davs Torbusa

Ja det ser rigtigt hyggeligt ud,
der kunne jeg godt selv lige finde på at bo
nogle dage
bamsen

SIAMCON
Hej,
vedr, hjemmesiden som Bamsen har lagt ind - så er den som I kan se - jo ikke helt færdig endnu - men det skulle være snart har jeg fået at vide.
Mobil nummeret er ikke helt korrekt har jeg fået at vide -
Der er aircondition på værelsernse som er i små Bungalows og Rafts på floden.
man kan kontakte ejeren BL - som gerne guide jer derud fra Khanchanaburi hvis ens Thai chauffør ikke lige kender det.
Man bor helt need til en bi flod to River Kwai.
Lysshoet over broend i november er helt fantastisk
Har I spørgsmål - er I velkomne - har selv været der et par gange.
venlig hilsen
Bruno

Spring til debat: