Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej er der nogle der kan hjælpe mig, jeg er blevet bedt om at komme ned til en jeg kender i November, men hun har spurgt om jeg kan blive til efter den 24 Novemeber fordi d. 24/11 er det Lei ka tung (jeg ved ikke om jeg staver det rigtigt) og det vil hun gerne have at jeg oplever, mit problem er at jeg har købt billet og jeg rejser hjem d. 20/11 men jeg kan når at lave min billet om hvis jeg vil.
Med venlig hilsen
Vaerslev
det kommer helt an på hvilken slags billet det er du har købt, men jeg vil foreslå at du hurtigst muligt kontakter det sted du har købt billetten og spørger dem, de ved om den kan laves om flyttes eller ej....
Men du kan glæde dig til Loy Khratong hvis du kan flytte din billet, det er en meget smuk og romantisk aften
Prøv og tal med dit rejseselskab om det, de gange jeg har fløjet med thai har jeg godt kunne lave den om. Men det mens jeg var i thailand, og en gang kunne jeg ikke lave den om fordi der ikke var ledige pladser.
Det kommer også helt an på hvad det er for en slags flyvebillet du har, så jeg tror kun det er dit rejseselskab der kan lave den om. Du skal nok bare være hurtig for, det er som regel svært lige på det tidspunkt kunne jeg tænke mig.