Se indlæg
 Udskriv debat
internet
Rso
Hey

Vil Høre om nogle af jer der ved om det er muliget at få en høj hastihed internet i pattya Adsl eller andre former for internet.?

Håber at høre fra jer..

Vh René

jpo
jeg mener jeg har set det koster 2500 pr måned for 512/256
men der må da være nogle der ved det,hvis de bor i pattya.
håber du får nogle info om dette.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Rso
2500 håber du mener bat ik kr =D
Hey....

jpo
baht

http://www.nonsunghomestay.webs.com
tuktuk
der er flere forskellige selskaber, du kan adsl 1 MB fra ca. 1000 baht om måneden, men de billige af den virker og derefter....

Jeg selv bruger C.A.T. internet 2 MB, denne koster knap 2.800 Baht pr. måned men så virker den også ganske udemærket.....

der er vist lidt flere muligheder i Pattaya, men dem må du undersøge dernede, men jeg mener at UBC.- True har noget WIFI også til en fornuftig penge....

www.tuktours.dk
skytte
Jeg bruger True og det koster mig 1000bath hver måned selvom jeg kun bruger internettet halvanden måned om året når jeg holder ferie i Naklua.
HenrikCoolCoolCool

thaikurt1
Jeg bo i jomtien og bruge saa wifi som er 512/256 det betale jeg 5438 bath for et år.

Den virker udmærket det jeg skal bruge den til.
Redigeret af thaikurt1 d. 20/08-2007 15:31

http://nej
handy
loxinfo har hvis også flere hastigheder du kan prøve at kigge på deres hjemmeside Pfft

handy skrev:
loxinfo har hvis også flere hastigheder du kan prøve at kigge på deres hjemmeside Pfft

davs jeg lægger lige et aktivt link til den information
bamsen

http://www.loxinf...

ubon lynge
Hvis nu man tager den bærebar computer med til Thailand, kan man så logge på trådløs netværk i de store byer, Og kan man gå ind og købe et kort eller hvad for at komme på, eller har de ikke sådan noget der nedeWink
Ubon.

Pibe

Jeg tænder min PC og ofte kan jeg komme på flere usikker netværk.
Der er dog flere hot-spots rundt omkring BKK.

dsd

Hejsa ubon

Jov du kan godt købe kort i thailand så du kan komme på nettet, men jeg tror det går langsomt hvis du er i landsbyen. Men på mange hoteller kan du komme på nettet med din bærbar, altså hvis du er gæst der. Men ellers kan du også gå ind på de forskellige internet cafeer der kan man også købe sig til en tilslutning

dutling68
ang cat har et godt tilbud 2mb til 1ooo baht men man binder sig for et år....jeg har det og det køre da okej men er ikke helt sikker på om man har en forbinsel på 2mb....Wink men det er vist tæt på ang de test jeg har prøvet....men de svinger lidt rigeligt nogle gange Grin
Redigeret af dutling68 d. 21/08-2007 13:09
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

dutling68 skrev:
ang cat har et godt tilbud 2mb til 1ooo baht men man binder sig for et år....jeg har det og det køre da okej men er ikke helt sikker på om man har en forbinsel på 2mb....Wink men det er vist tæt på ang de test jeg har prøvet....men de svinger lidt rigeligt nogle gange Grin
:

tuktuk skrev:
Jeg selv bruger C.A.T. internet 2 MB, denne koster knap 2.800 Baht pr. måned men så virker den også ganske udemærket.....

Der er vist nogen som betaler formeget!!

tuktuk
nej men cat har et tilbud hvor man kan få det til 1000 baht men det er hvis man bor i en lejlighedsblok hvor der flere brugere...... men hvis du har et hus eller lign og kune kan trække den ene forbindelse koster det 2.800 baht....

det der så er, er at man får en forbindelse på 2MB men deler med ex. 10 andre, min er også share men der er sjældent så mange på ad gangen, så det går ok hurtigt.....som regel....

www.tuktours.dk
tuktuk
OG...... så er der forskel på Hua Hin og Pattaya, hvad angår priser, her er vi det sværre lidt bagefter hvad det angår Sad
Redigeret af tuktuk d. 21/08-2007 13:50

www.tuktours.dk
dutling68
jeg bor i et towerhouse og der gik en uge så havde jeg forbindelse.........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

ubon lynge
JSH71. Tak så vil jeg da tage den med næste gang, vi bor ved familie i ubon og lige den broder hun har der har ikke internet de andre 2 brøder har, men så er det jo bare prøve og tænde den og se om den logger på et netværk ellers købe et kort, jeg gider ikke de internet cafeer jeg vil kun slukke og tænde gå og komme når jeg vil det. Men nu må vi se der går også lige et stykke tid inden vi kommer der ud igen. Men Mange TakWinkWink
Ubon.

Pibe

Spring til debat: