Se indlæg|
så er den gal med svenskerne igen :D
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 15/08-2007 13:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
hejsa denne fundet på ekstra bladets hjemmeside: Stiv svensker amok på fly Kabinepersonalet virkede bange og inkompetente, dan en fuld svensker teede sig ombord på et Thai Airways-fly. Danske Michael Brommann måtte hjælp Anna Diaz Korsaa og Maja Skov Vang - 13:05 - 15. aug. 2007 En kæmpe Boeing 747 med Thai Airways-blomsten på haleroret, svæver ’blødt som silke’, som mottoet også lover, gennem den tynde luft. Inde i kabinen er lyset slukket, og de fleste passagerer sover roligt. Men oppe på første sal er stemningen knap så silkeblød: en 110 kilo tung svensker er døddrukken og vælter rundt, uden at de halvt så store thailandske stewardesser kan gøre noget ved det. Danske Michael Brommann på 31 år er på vej til sin virksomhed i Singapore. Som så mange andre danskere flyver han tit med Thai Airways til Bangkok, hvorfra han tager videre. - Jeg er endelig faldet i søvn efter fem timer i luften, men vågner pludselig med en alkoholiseret [UPASSENDE ORD] i skødet. Leger kispus Manden vil videre i sin ubalancerede færd, og det går op for Michael, at fulderikken med smøg og lighter i hånden er på vej ud i cockpittet. Pludselig lysvågen følger danskeren med i den ucharmerende mands opførsel. - Om han skal på toilettet eller vil ud og hilse på piloten, ved jeg ikke. En steward og hans kvindelige kollega forsøger skiftevis at få ham til at sidde ned og hjælpe ham på toilettet. Svenskeren mumler bare, vælter rundt og virker til at være fornøjet og irriteret på en gang. Som om han leger kispus med dem. Monstret i gang igen En ung kvinde følger skræmt med i optrinnet fra sit sæde. - Hun sidder helt paralyseret og ser ud som om, hun ikke kan forholde sig til det. Da den stive svensker larmende falder omkuld igen, får jeg nok og beder ham sætte sig ned. Det gør han med et skulende udtryk. Men ti minutter senere er der tumult igen. Stewarden prøver at hælde vand og kaffe i halsen på den fulde mand, men han vil hellere have mere øl. - Stewarden er helt klart skræmt. Han er ikke tryg ved situationen. Jeg spørger flere gange, hvorfor de ikke bare spænder ham fast, men stewarden vil ikke forstyrre kaptajnen, medmindre lokummet virkelig brænder. Skulle være spændt fast Men ti kilometer oppe i luften kan tingene hurtigt gå galt, og nu har Michael fået nok. En anden svensk mand er også træt af sin landsmand, og de to mænd og stewarden tvinger fulderikken ned i sin stol og råber ham et par alvorsord i hovedet. Det virker, og manden falder endelig i søvn. - Jeg var mildest talt pissesur. Når jeg tænker tilbage, synes jeg, det er grotesk, at de ikke bare spændte ham fast, og at jeg som passager blev tvunget til at gribe ind, siger Michael, som sammen med de andre passagerer heldigvis nåede uskadt frem. Hvad er det med svenskere og alkohol ?? hvorfor kan de ikke bare gå i dørken lige som alle andre ?? ![]() Men godt gået Michael, 10 point herfra !!!!! ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.