Se indlæg|
Ledige stillinger pt. 2
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2007 12:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ledige stillinger pt. 2 Er du typen, der mest af alt kikker på klokken for at se, hvornår der er kaffepause eller hvornår du har fri...? så skynd dig væk fra denne side - for så bliver du aldrig en del af Team MaCCa! Hos os knokles der altid for at give kunderne en endnu bedre service! Kundeservicemedarbejder Da vi har travlt søger vi en dynamisk og ansvarsbevist person, der kan styrke vores kundeservice. Kundeservicen består i dag af et ung team på fire fuldtidsmedarbejdere. Jobbet: - Besvarelse af email - Besvarelse af telefoner Dine detailområder inden for kundeservice vil blive tilrettelagt løbende i henhold til dine kvalifikationer. Person: - Handlekraftig - Selvstændigt tænkende - Kan arbejde i et team - Skriftligt velfomuleret - Servicemindet - Du skal kunne se problemer som en udfordring - Du skal elske at have travlt - Du skal have et godt humør - Høj stresstærskel Kvalifikationer: Der er ikke nogle detailkrav til uddannelse, men du skal være habil PC-bruger og have et godt kendskab til office-pakken. Kendskab til Navision C5 er en fordel, men ikke et krav. Løn: Efter kvalifikationer Tiltrædelse: Snarest Lager: Vi har travlt og der skal derfor rigtigt mange pakkker ud. Vi søger derfor en allround lagermedarbejder, der kan hjælpe til såvel i varemodtaglese som i pakning. Jobbet: - Modtagelse af varer - Pakning af varer - Tømning af containere - Diverse lageropgaver Person: - Ordenssans - Du skal kunne arbejde i et team - Du skal elske at have travlt - Du skal have et godt humør - Høj stresstærskel - Fleksibel - Truck certifikat Løn: Efter kvalifikationer Tiltrædelse: Snarest Er du interesseret i nogle af ovennævnte job bedes du sende en ansøgning til: Caspar Bo Jensen Vi ser frem til at høre fra dig. |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 15/08-2007 15:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
hva satan, er macca også her?
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2007 15:33
|
|
'davs Nej det er bare mig som så de ledige job Så måske der var en her som manglede et job ![]() bamsen Redigeret af d. 15/08-2007 15:43 |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 15/08-2007 21:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
fin tanke, jeg kender et par gutter fra macca, de er kanon flinke, og en super arbejdsplads, hvis man også vil have plads til at udvikle sig!
คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
|
|
Lagt på d. 15/08-2007 21:14
|
|
Davs ok Ja jeg kender det ikke, men så bare de skulle bruge et par folk Så jeg ville se om her måske var en, som havde brug for sådan et job Man ved jo aldrig bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.