Se indlæg|
THAIFEST I NØRREBROHALLEN 11/8
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/08-2007 23:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
SÅ ER VI IGEN IKKE BLEVET INFORMERET OM THAI FEST.![]() MEN DER ER THAI FEST IMORGEN LØRDAG I NØRREBROHALLEN I KØBENHAVN. Det starter kl 18.00 som sædvanlig, og vare til 02.00, det første 2 timer plejer at gå med lidt lydprøver og at Thaierne får noget at spise. Der skulle også komme 3 forskellige kunstner og spille. Den enste jeg kan få oplyst er "BAAN" den kvindelige sanger der har sunget med Carobao på et par cder, samt til flere koncerter. ![]() ![]() Men nu er det ihvertfald offentliggjort IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 11/08-2007 02:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
jesperfrb skrev: Den enste jeg kan få oplyst er "BAAN" den kvindelige sanger der har sunget med Carobao på et par cder, samt til flere koncerter. ![]() ![]() Parn er super lavet et dejligt nummer i 2006 med Carabao http://www.ethaim...s3/564.htm ellers check youtube er en masse med hende der ![]() Ses vi i aften ? det tror jeg vist nok vi gør
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/08-2007 04:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Desværre nej, jeg arbejder, så konen tager sammen med veninderne
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 11:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hyggelig lille fest med omkring 100 personer. Der er jo plads til 500 ![]() Fin musik ![]() Men synd at en fin fest-ide går i vasken, når det skal køres af amatøre! dsd |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 12/08-2007 12:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
deepseadivers skrev: Hyggelig lille fest med omkring 100 personer. Der er jo plads til 500 ![]() Fin musik ![]() Men synd at en fin fest-ide går i vasken, når det skal køres af amatøre! dsd Nåede aldrig derud røg på thaiwok i Valby og endte med at drikke mig i hegnet dernede sammen med pigerne fra køkkenet så vi nåede aldrig til nogen fest andet en vores egen lille ![]() nogen som har billeder de vil dele ?
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

lavet et dejligt nummer i 2006 med Carabao