Se indlæg|
Et par billeder
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 20:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Locturian, du bør vide hvor det her er ![]() [img] [/img][img] [/img]Der er en grund til at naturfotografer gør det bedre end os andre... Det her er en dusky langur, fotograferet i pisøsende regnvejr ![]() [img] [/img]andersfoto, hvad synes du? ![]() [img] [/img]Blækspruttefiskebåd i Thap Sakae i Prachuap Khiri Khan. [img] [/img]Øjne på stilke [img][ /img][img] [/img]bungalow til 10 personer i Baan Krood, der var godt nok stille... Dejligt ![]() Storesøster på billedet har set havet for første gang og brugte 3 dage på at samle muslingeskaller, som hun så lagde ud til tørre. mvh rinpoche Redigeret af rinpoche d. 31/07-2007 20:24 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2007 20:18
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Har et billed næsten magen til Var det en god gå tur derop ![]() kostede mig 1 liter vand hver vej ![]()
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 20:20
|
|
haha, du var sørme hurtig john, ja, det kostede også mig en god portion vand på hjemvejen, min yngste søn på 6 kørte flad og jeg måtte bære ham over bjerget på returvejen ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 20:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nøøøøj flotte billeder må man sige, er det hua hin eller i nærheden? Hæ hæ tænk ved første kik troede jeg det var bamse i træet, men så så jeg jeg at det så da sød ud så kunne det ikke være ham hæ hæ. Sorry kunne ikke lade være bamse. ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 20:34
|
|
Jeg tror at hvis det var bamse i træet, så var grenen knækket ![]() Ja, det er en 30-40 km syd for Hua Hin. Praya Nakhon Cave. Meget anbefalelsesværdigt. Min kones storesøster var helt oppe at ringe da hun så hulen. mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 20:55
|
|
ja det må jeg nok sige jeg er da oz helt oppe og køre bare ved at se billedet, synes også den træstubbillede er godt taget. Jeg har sgu tilladt mig og gemme dem så du må godt kalde mig tyv ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 21:01
|
|
Du er meget velkommen jsh71 og takker for de pæne ord. Men det er andersfoto, der kan det der med billeder ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 21:12
|
|
Her er lidt flere: [img] [/img]Sommerfugle drikker vand ved Huay Yaang nationalparken. [img] [/img]SÅ bliver det regnvejr. Kom op af vandet sønnike eller du bliver våd! [img] [/img]Naga ved templet i Bang Saphan [img] [/img]Udsigten fra vores bungalow ved Malay Asia Resort i Thap Sakae. Og den var vores alene Ingen gæster overhovedet.[mail] [/mail]Hvad ligger der så her? [img] [/img]Nåeh, søstjerner. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 31/07-2007 21:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Flotte billeder Rin, tør jo slet ikke ligge min egne ud til offentlig skue nu![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 31/07-2007 21:22
|
|
Hold dig endelig ikke tilbage jesper, ville sætte stor pris på at se billeder fra din hjemegn Surat og tilstødende jorder ![]() Vi nåede ikke så langt iår, kun til chumpon. mvh rinpoche |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 31/07-2007 22:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
der ser dejligt ud, er det noget man kan leje, har i et link, og hvad er prisen pr døgn, hvis jeg må spørge. på forhånd tak. |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 31/07-2007 23:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Kanon flotte foto´s Rinpoche Må jeg komme med et forsigtigt gæt ? Foto´s er taget med et forholdsvist dyrt kamera - eller ? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 23:09
|
|
Davs Ja sikke fine billeder du har fået taget Der ser kanon lækkert ud bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 00:50
|
|
utrolige flotte billeder rinpoche, de er lige til et rejsekatalog![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 01/08-2007 02:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Nu spoerger jeg een gang til. Er der nogen som kan fortaelle mig, hvordan man ligge billeder ind her paa siden. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 01/08-2007 07:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja hvad for et kamera har i brugt staar og skal have et nyt et saa lad os hore hvad for et du har brugt og hvad du har givet for det.....har ogsaa varet pa den der tur puhhaaa siger jeg bare den var hard men meget flot tur helt sikkert.........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/08-2007 07:50
|
|
Jeg har brugt et Nikon D70 med tilhørende Nikon 18-70 mm objektiv. Det er et DSLR digitalt spejlrefleks, der efterhånden er raslet ned i pris. Gav en 7.000 for det for et par år siden i tyskland inkl. kort og taske. Men der er kommet mange andre på markedet siden da og de er blevet billigere. Du får pt. nok mest for pengene med Canon EOS 350 D, da det bliver afløst af EOS 400 D eller Pentax K10 får også gode anmeldelser. Ellers fås mit i en NIkon D70s udgave stadig. til jpo, Jeg går ud fra du mener billedet af den bungalow nede ved vandet? Resortet hedder Malai Asia Resort, fandt det lige her på nettet: http://hotels2tha...i-khan.asp Ligger i Thap Sakae i Prachuap Khiri Khan en 200 km syd for hua hin. Vi gav 1.500 baht for en meget stor bungalow med plads til 12 personer! Dette er stedet hvis du vil have en 10-20 km strand for dig selv ![]() Til min overraskelse havde de tilmed Wifi herude, så jeg kunne koble min laptop trådløst til internettet. Der ligger flere beskedne strandrestauranter lige ved siden heraf med rigtig dejlig seafood. mvh rinpoche |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/08-2007 07:56
|
|
Hej Hugo, Opret et brugernavn på fx. [url]www.photobucket.com[/url] opload dine billeder og klik på linket der står nedenunder billedet ved siden af IMG CODE. Hermed er linket kopieret. Nu trykker du på img knappen under skrivefeltet her på dtw og indsætter det link du har kopieret, tryk Control V eller højreklik og vælg indsæt/sæt ind- Så skulle den være der. mvh rinpoche |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 01/08-2007 08:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Malay-asia´ resorts direkte hjemmeside.... http://www.malays...iasia.html Redigeret af pdrhan d. 01/08-2007 08:06 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 01/08-2007 08:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Nu har jeg proevet det, men det virker sgu ikke. hvad har jeg gjort galt. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.