Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig med lidt tips?
Hvilke muligheder er der for transfer imellem Phuket og Koh Tao?
- Priser
- Hoteller/hostels på Koh Tao (Priser)
- Rejsetid
På forhånd tak.
Vi har flybilletter til Phuket og hotel, men overvejer muligheden for at tage derfra, når vi ankommer, og tage til Koh Tao. Vil det være nemmere/billigere at lade være med at indløse billetten fra Bangkok til Phuket og tage fra Bangkok til Koh Tao.
Fly fra Phuket til Samui, eller en minbus til Surathani og tage færgen til Samui. Så ved jeg, der er en flyvebåd ting, som sejler fra Samui til Phanghan, og derfra videre til Tao (hvor man kan stå af inden den fortsætter mod Hua Hin provinsen). På Phuket er der en masse små travel-agencies, hvor du kan spørge om priser og muligheder.
Ellers skal du være velkommen til at skrive en PB til mig, så vil jeg da gerne være til "rådighed" - er selv i Phuket fra 17. august