Se indlæg
 Udskriv debat
Familie fora
Dengang admins fik ideen til de nye fora familien, var det på baggrund af vores viden om de kæmpe store problemer som enkle forældre kæmper med hjemme i privaten. Vi(nok kun undertegnet) var en del i tvivl, om det skulle være et lukket bruger fora som f.eks. thaiskolens eller erhvervs gruppen, hvor man under lidt mere private forhold kan debattere de personlige forhold, som selvfølgelig ikke rager alle andre. Eller om det skal forsætte som det køre nu?

Jeg har selv den opfattelse at emnerne er meget personligt, at det derfor kræver et lukket forum.

Hvad mener i andre?

dsd

goldwing
Min mening er sandelig også at det er et meget følsomt emne, og derfor måske ville være en god ide at holde det i et lukket fora.

Jeg har ingen børn med Thai opvækst og tror heller ikke at der er så mange her på DTW som har det,... altså % mæssigt, og derfor er der heller ikke så mange der kan bidrage med indlæg.
Jeg har sandelig prøvet at have en teenager søn, såååå uha uha.
Men jeg ville nok ikke være helt glad for at udlevere min familie her i et åbent fora, så derfor en god ide med et lukket.

På denne måde kunne dem der har brug for støtte og gode råd måske bedre hjælpes.

jesperfrb
Tjaaaa

Jeg er ikke så bange for "udlevere" min familie, med de problemer vi nu engang har, det er vist åbentlyst for de fleste!!

Men slet ingen tvil om at det ville være bedre med et lukket forum, der er jo mange nysgerige "signe" med flere.
Så jo tak til et lukket medlems forum!

IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb
Flyt straks den anden tråd der overGrinGrinGrin
"Thaibørn/unge i Danmark"

goldwing
jesperfrb skrev:
Tjaaaa

Jeg er ikke så bange for "udlevere" min familie, med de problemer vi nu engang har, det er vist åbentlyst for de fleste!!

Men slet ingen tvil om at det ville være bedre med et lukket forum, der er jo mange nysgerige "signe" med flere.
Så jo tak til et lukket medlems forum!

Det var nu også netop, noget i den stil jeg tænkte på.....

Ja
Jeg syntes også lige det emne skal være for en lukket gruppe
Netop for at undgå en " signe "
eller en dumme "lars fogh "
bamsen

jesperfrb
Hvordan gør vi så lige det???

jesperfrb
Kommer der et lukket fora, for os med børn?

Webmaster
jesperfrb skrev:
Kommer der et lukket fora, for os med børn?

Der er nu lavet en Brugergruppe som hedder Forældregruppen. Der hører en forumdel med til brugergruppen som kun medlemmer af Forældregruppen har adgang til.

Jesperfrb og Deepseadivers er sat som ansvarlige for brugergruppen Forældregruppen. Og det er derfor én af dem som skal kontaktes hvis man vil anmode om at komme med i Forældregruppen.

Læs nærmere på:
http://www.dansk-...?page_id=2

Personligt mener jeg dog at det bedste er at man poster sit indlæg i det åbne forum så alle har chancen for at læse med og give deres syn på sagen. Men jeg må erkende at der kan være tilfælde hvor en lukket brugergruppe er at foretrække for de/den forældre som har et problematisk barn eller teenagebarn f.eks. hvor snakken kommer væk fra de mere generelle punkter og over i nogle personlige ting. Der er det fuldt foreståeligt at man da ikke vil have hele verden til at læse med.

God fornøjelse :-)
Redigeret af Webmaster d. 27/09-2007 14:19
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
jesperfrb
Tusind tak til webmaster!!

Håber vi bliver en del i gruppen!
Men syntes også, som Kim skriver, at vi bruger den til de personlige ting, og skriver mest i den åbneforum, da andre kan have glæde af det, samt måske komme med gode råd, som det er sket førWink

jesperfrb
Ville lige gøre opmærksom på forældregruppen, der er ikke så meget liv herinde, med kun 2 deltagereWink

Håber på at vi kan få lidt igang, tror ikke på at jeg er den eneste, der har behov for vejledning og støtte, eller bare at se sine problemer på skrift, samt give/ modtage støtte og vejledningGrinGrin
Redigeret af jesperfrb d. 01/10-2007 00:55

quickmouse
jesperfrb skrev:
Ville lige gøre opmærksom på forældregruppen, der er ikke så meget liv herinde, med kun 2 deltagereWink

Håber på at vi kan få lidt igang, tror ikke på at jeg er den eneste, der har behov for vejledning og støtte, eller bare at se sine problemer på skrift, samt give/ modtage støtte og vejledningGrinGrin

da jeg & min kone selv har et fælles barn på 4 år kunne vi/jeg da godt tænke os at blive medlem af gruppen, da der henad årene sikker nok vil opstå nogle problemmer man kunne have lyst til at diskuterre med andre ligesindede.

men hvordan gør man ? ( brugernavn,passworsd, etc.) ?

lukket fora jo mange tak. ( der findes sgu´ mange nysgerrige ).
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

quickmouse skrev:
jesperfrb skrev:

da jeg & min kone selv har et fælles barn på 4 år kunne vi/jeg da godt tænke os at blive medlem af gruppen, da der henad årene sikker nok vil opstå nogle problemmer man kunne have lyst til at diskuterre med andre ligesindede.

men hvordan gør man ? ( brugernavn,passworsd, etc.) ?

lukket fora jo mange tak. ( der findes sgu´ mange nysgerrige ).

Hej quickmouseSmile

Du kan være helt sikker på at der også er lidt problemer til din familie.Wink
Små børn små problemer, og store børn giver ofte store problemer.Grin

Du vil kunne se indlæg fra familie brugergruppen, når du logger på som normalt.

dsd

Spring til debat: