Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vdr. billetter: Jeg valgte at ringe til Siam Orchid resturant og der fik jeg en meget venlig betjening og billetten bliver lagt til afhentning kl. 18.00 ved indgangen.
Tlf. nummeret er 32548513.
Desvaerre skal jeg alene til koncerten, da min kaerste er i Bangkok! hvis der skulle vaere nogle her, der har lyst og ogsaa mangler selskab, saa send en mail, lad os moedes og evt. tage afsted sammen, gerne som en gruppe. fra koebenhavn!
Hvis I vil vide lidt mere om mig, saa har jeg skrevet i gaestebogen og der kan i laese lidt om mig ellers saa send mig en mail og stil spoergsmaal og fortael lidt om jer selv, saa skal jeg nok sende et svar. Mit indlaeg blev desvaerre skrevet lidt for hurtigt, saa sprogbruget blev lidt underligt. Jeg tror nu at de fleste godt kan forstaa hvad jeg mener og jo! Jeg er dansker.
Jorn (Vdr. Thai kaelenavne, saa betyder det spiseske!)