Se indlæg|
shopping i bangkok
|
|
| Swift07 |
Lagt på d. 24/07-2007 21:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
skal til bangkok den 20 aug. og jeg elsker at handle er der nogen der kan komme med nogle gode steder at handle ting/tøj elsker at rode i alle deres spændene boder/butikker plejer altid at besøge china town og MBK centeret. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/07-2007 21:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Swift Du skal da til pratunam markedet Og kigge der. bamsen |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 24/07-2007 22:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
måske et smut til laos, der er det billigt |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/07-2007 01:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Med hensyn til Pratunam, så kommer det meget an på ens størrelse, hvis det ikke er børnetøj man skal købe, men der er meget at kigge på![]() ![]() Kan intet få til min Thai steddatter, men hun er også blevet en god dansk størrelse nu ![]()
Redigeret af jesperfrb d. 25/07-2007 01:39 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 25/07-2007 05:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
jesperfrb skrev: Med hensyn til Pratunam, så kommer det meget an på ens størrelse, hvis det ikke er børnetøj man skal købe, men der er meget at kigge på ![]() ![]() Kan intet få til min Thai steddatter, men hun er også blevet en god dansk størrelse nu ![]() ![]() Hvis det er T-shirts.....der har jeg igennem de sidste 8år købt STORE T-shirts i Pratunam hos en der hedder "MR BIG" - shorts , t-shirts mm , hun ligger i den første soi når man kommer oppe fra Bayoke og går ned mod Indra Regent - første "soi" man kan komme ned af til højre og så ca 100m inde til venstre....kan kun anbefales! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/07-2007 09:02
|
|
jpo skrev: måske et smut til laos, der er det billigt Den kender jeg ikke Hvor ligger laos i bangkok ?? bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/07-2007 09:04
|
|
jesperfrb skrev: Med hensyn til Pratunam, så kommer det meget an på ens størrelse, hvis det ikke er børnetøj man skal købe, men der er meget at kigge på ![]() ![]() Kan intet få til min Thai steddatter, men hun er også blevet en god dansk størrelse nu ![]() ![]() Ok Jeg kan da få i min størelse og jeg købte en t-shirts for sjov til min ven i str.8 x xl og en 23 x xl Så jo de har alle størelser bamsen |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 25/07-2007 10:44
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
T-shirt i 23 * XL, hedder det ikke et telt?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/07-2007 15:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, til mænd kan det sagtens lade sig gøre, det kniber derimod til piger og kvinder at finde noget i europæisk størrelse, derfor skrev jeg også min datter![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 25/07-2007 15:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Hvor kan man købe i sko i str 44-45 ? Det er ofte svært at finde der hvor thaier handler. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/07-2007 16:10
|
|
christian-s skrev: T-shirt i 23 * XL, hedder det ikke et telt? Den er større end et 2 mands telt Men det var sjovt at se ham, foran alle gæsterne til hans føsdag,,,,han har altid klaget over ikke at kunne få t-shirts stor nok Han kunne ikke engang få armene ud gennem æmnerne god joke bamsen |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 25/07-2007 22:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Jeg bruger str. 46 og købte nye fine sko i the mall ban kapi
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 26/07-2007 15:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Når nu vi snakker shopping ... Er der et sted der sælger originale Ecco sko og sandaler til gode priser? Jeg har fundet butikker i Pattaya og Hua Hin, men det var meget nær danske priser. Nogle steder i Bangkok? Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.