Se indlæg
 Udskriv debat
Svensker død af tyndskid
Fandt lige en mystisk historie.

http://www.expres...r/1.733479

Suk Rak Ning
Foej hvor en bankebae, naa nej det var det jo ikke.

Sorgelig historie, men kender flere her i TH, der ikke kan faa det staerkt nok, da de syntes at det er smart at spise ligesom Thai'erne, men det er jo ikke os alle der kan holde til det, men at man ligefrem kunne doe af det Shock Manden maa jo ha' haft et kraftigt bloedene mave saar ( Maaske ) RIP.......................
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Rasmus
Hvad har jeg altid sagt? Hold jer fra Balar! Angry

jpo
ja det er noget være lort, nå spøg tilside, har selv prøvet en maveforgiftning første gang jeg var i thailand helt tilbage i 1997
den varede hele ferien 3 uger med tynd skid

http://www.nonsunghomestay.webs.com
stoney
Jeg tvivler ,var det mad?eller var det druk,han var jo Svensker,men hvis det var maveforgiftning er det ikke så godt,men mange turister kan sgu heller ikke få det krydret nok,vi skal vist passe lidt på med vores sarte nordiske maver.SadSad
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

Jeg tror det var de 10 Beer Chang Jai, han drak til de to mundfulde "som tam" han spiste, jeg spiser som tam næsten hver dag, men undlader op til 6 af de store flasker, til at skylde efter med.Smile

Kaosangangsteren
ikke skide godt det der Grin jeg elsker også stærk mad,Tom Yam og green curry, og papayasalad....det svider godt i skakten dagen efter..Shock
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også

Suk Rak Ning
Kaosangangsteren skrev:
ikke skide godt det der Grin jeg elsker også stærk mad,Tom Yam og green curry, og papayasalad....det svider godt i skakten dagen efter..Shock

Green curry er en af mine favoritretter her i TH og en ting er sikkert, man har ikke haard mave dagen efter..........Grin

det svider godt i skakten dagen efter den var sq go' 555555
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/06-2007 07:29
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Earthrush
godt man ikke kan lide stærk mad lol

min mave kan ikke klare chili eller hvidløg så skal jeg være på det hellig hele dagen hvis jeg får det
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Spring til debat: