Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Foej hvor en bankebae, naa nej det var det jo ikke.
Sorgelig historie, men kender flere her i TH, der ikke kan faa det staerkt nok, da de syntes at det er smart at spise ligesom Thai'erne, men det er jo ikke os alle der kan holde til det, men at man ligefrem kunne doe af det Manden maa jo ha' haft et kraftigt bloedene mave saar ( Maaske ) RIP.......................
ja det er noget være lort, nå spøg tilside, har selv prøvet en maveforgiftning første gang jeg var i thailand helt tilbage i 1997
den varede hele ferien 3 uger med tynd skid
Jeg tvivler ,var det mad?eller var det druk,han var jo Svensker,men hvis det var maveforgiftning er det ikke så godt,men mange turister kan sgu heller ikke få det krydret nok,vi skal vist passe lidt på med vores sarte nordiske maver.
Jeg tror det var de 10 Beer Chang Jai, han drak til de to mundfulde "som tam" han spiste, jeg spiser som tam næsten hver dag, men undlader op til 6 af de store flasker, til at skylde efter med.
Kaosangangsteren skrev:
ikke skide godt det der jeg elsker også stærk mad,Tom Yam og green curry, og papayasalad....det svider godt i skakten dagen efter..
Green curry er en af mine favoritretter her i TH og en ting er sikkert, man har ikke haard mave dagen efter..........
det svider godt i skakten dagen efter den var sq go' 555555
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/06-2007 07:29