Se indlæg|
Seafood bådene i Pattaya Bay
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 17/06-2007 17:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Jeg har været i Pattaya en del gange nu, men har aldrig prøvet at være ude og spise på en af de (store) Seafood både der ligger i Pattaya Bay. Er der nogen her der har prøvet det? Er det dyrt, hvordan kommer man derud (sejler...) og hvad har oplevelsen været med at spise derude? Ser frem til svar... ![]() |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 27/06-2007 03:57
|
Slet ikke nogen her der har prøvet dette? Skuffer mig lidt..., men jeg kigger rundt på nettet og hvis jeg finder info skal jeg nok vende tilbage! |
|
|
|
| helosan |
Lagt på d. 27/06-2007 05:23
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Hold dig langt væk - har aldrig selv været derude,grundet lokale advarsler. Maden er efter sigende (fortalt af lokale thailandske kokke og restauratører), elendig og hundedyr. I de sidste 4 år kun besøgt af horder af japanere, koreaner og nu RUSSERE der blive sejlet derud i læssevis, spiser, drikker sig stive og tumler så i land 2 timer efter og kan hverken finde busser eller hoteller. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 27/06-2007 05:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hehe - lyder sgu som en perfekt rip-off , find en go lille lokal seafood restaurant , de er som regel bedre....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 27/06-2007 08:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Tag ikke på ture til øerne i Pattaya,det er for dyrt og maden er elendig. Du risikere at få maveforgiftning,gå ind på de et af de gode hoteller og spis Seafood der,det kan jeg anbefale.
Hr Olsson
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/06-2007 09:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvad er det for nogle øer du mener jesse james? Hvis det er kho larn kan jeg kun give dig ret, det var godt nok kedeligt de andre steder har jeg ikke været. Tak nooruan for advarslen, puha jeg har fået en eller anden russer alergi efter jeg har gået i transit for mange mange år siden i moskva, ![]() og har oplevet hvordan de opføre sig i thailand. Har ellers også altid været nysgerrig over hvordan der skulle være på de både, men har også fået at vide der var p.... dyrt og dårlig mad. |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 27/06-2007 10:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Det var ikke Kho Larn jeg mente men, den er virkelig trist og kedelig,med en masse moskitos. Jeg mente øerne i Pattaya bugten som ligger 1/2 times sejlads fra Pattaya Beach.
Hr Olsson
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 27/06-2007 19:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Jonas M skrev: Jeg har været i Pattaya en del gange nu, men har aldrig prøvet at være ude og spise på en af de (store) Seafood både der ligger i Pattaya Bay. Er der nogen her der har prøvet det? Er det dyrt, hvordan kommer man derud (sejler...) og hvad har oplevelsen været med at spise derude? Ser frem til svar... ![]() 1) pisse dyrt 2) elendig føde 3) 3 personer = 9525 baht, juni måned 2005, sejlede derfra fra med en elendig oplevelse rigere. min påstand er at man spiser 100 gange bedre på diverse sea food restauranter i f.eks walking street... Velbekomme........ Redigeret af quickmouse d. 27/06-2007 19:13 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 29/06-2007 13:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
butikken der sælger biletter derud ligger lige ved indgangen til walking street ( til venstre ved den sydlige indgang til gågaden ) |
|
|
|
| Baht-man |
Lagt på d. 20/07-2007 15:50
|
Takker for svarene! Nu ved jeg det ikke er værd at prøve og bruge tid på, havde bare tit gået og tænkt på det... Kunne være en lidt speciel oplevelse. Men pris og det hele skal jo passe sammen, før det er noget ved. Jeg er ikke helt vild med seafood, plejer at sige ´I can see-the-food´. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.