Se indlæg
 Udskriv debat
Lærer job i Thailand
John
Sakset fra replikboksen AP7100 spørger:

Hejsa - jeg soger en der gerne vil vare engelsk larer i en lokal landsby her hvor jeg bor. God loon og en god skole med mange studerende. Dejlig natur ude her og godt lokalt marked. Det haster !!
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
tuktuk
Vær lige opmærksom på at de thailandske immigrations myndigheder er på klapjagt efter ullovlige arbejdere for tiden især lærere m.m.

håber der er styr på en arbejdstilladelse til den der skal have jobbet (hvis det er en udlænding vel og mærke !)

www.tuktours.dk
Payanak
Man skal lade vaere med at tiltraekke sig opmaerksomhed.

F.eks. ved ikke at soege om arbejdstilladelse Wink

AP7100
Hejsa.....
Beklager meget, at jeg ikke har fulgt op pa dette noget foer - har desvarre ikke saa let adgang til internet mere !!! Frown
Anyway.... tak fordi du, John, lagde det ind som et indlag - ja, det er langt mere korrekt at gore !

Jeg kan bekrafte, da jeg arbejder pa denne skole, at der ER styr pa arbejdstilladelse (Work Permit book) samt VISA, da skolen ved hvordan man laver disse papirer og vi i vores familie gerne vil hjalpe med dette ogsa, da jeg selv har disse papirer Smile

Sporgsmal 2 er svaret ogsa JA - der er tale om at der soges efter en udlanding (foreigner....native speaking eller andet....). Skolen har 1400 studerende og der er tale om, at have flere variende klasser i lobet af en dag (typisk omkring 15/17 timer i lobet af en uge...). Niveauet er 4-6, secondary school !

Det er helt op til dig, hvordan du vil teache, der er en del supplerende materiale men der er tale om mest "konversationsengelsk" !

Send mig evt. en PB hvis du er interesseret............ Grin

AP7100
Ingen der er interesserede ?? Shock

Nordstroem
Hejsa,

Jeg kunne da godt være interesseret da jeg snart står uden job, hvad er dit nummer så kan vi jo lige snakke samme om hvor/hvordan og hvorledes. Krav mm... plus jeg vil også gerne lige høre hvorhenne den lille landsby er da jeg jo har konen med på slæb hvis jeg skal undervise.

Jeg har undervist før, dog ikke lige i engelsk andet end til de kolleger jeg arbejder med, da deres engelsk er meget thai præget Smile

Nordstroem

Ralle
Jeg ville muligvis godt være interesseret. men vil godt høre lidt nærmere om det...? kræver det udd. eller bare dygtig til engelsk???

Spring til debat: