Se indlæg|
Skilsmisse
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 03/06-2007 13:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
har lige et spørgsmål som nogen måske selv har været igennem eller kender nogen der har. Er thai gift i thailand, men bosat i dk, ingen problemer med at blive registreret her i landet. har været gift 11 år men står nu for at skulle skilles, gudskelov, nå spøg til side, har fået at vide at den danske skilsmisse ikke gælder i thailand, og at jeg skal ta derud med snart eks'en og blive skilt på det ampur vi blev gift??? jeg skal sgu ikke til thailand foreløbig......... ambassaden herhjemme siger de intet kan gøre.... hjælp.....
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 03/06-2007 15:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Skilsmissepapirer er gyldige i begge lande, så skal de bruges senere er det bare, at få dem oversat. Sådan har jeg oplevet det. |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 03/06-2007 15:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej.Debatforum helt nede i bunden under SØG - skriv skilsmisse Henrik |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 03/06-2007 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
så vidt jeg ved har et brød 2 enderskiver. a va |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 03/06-2007 19:06
|
|
lindegaard du har jo selv svaret, så det bliver en tur til thailand, samme sted hvor du blev gift. a-va |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 03/06-2007 19:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Så må du på jagt efter en dansk pige...god help you :-)
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 03/06-2007 20:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
pi ba svar i giver
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 04/06-2007 06:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
Du skal IKKE tage til Thailand og blive skildt, da jeg blev gift paa et ampor sidste gang, sad der en skilsmisse og var igang, og det jeg kunne faa ud af det var at han blev rippet for bodelingen foregaar samme sted og tid, lad endelig de danske myndigheder ordne alt jeres skilsmisse ting og bodeling, de deler 50% til hver. og er du overhovedet klar til at indgaa en bodeling pa thaisproget ellers bliver du nok ekstra toerret. og den danske skilsmisse er ogsaa stadig gaeldene i thailand. prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/06-2007 07:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
En dansk skilsmisse er retsgyldig også i Thailand. Den der får brug for at vise skilsmissepapirerne i Thailand, får alt besværet med oversættelse, ambassadebekræftelse mm, så lad dig endelig skille i Danmark, hvis du ikke een gang til skal giftes i Thailand.![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 04/06-2007 12:57
|
|
er man gift i thailand med thai ægteskabpapirer, er man registreret gift i thailand,så er det vel det smart at blive skilt i thailand, selvom man bliver skilt i danmark er man vel stadigvæk registreret gift i thailand, eller va |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 06/06-2007 22:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg er blevet gift 3 gange 2 gange i thailand og 1 gang i danmark. er blevet skildt 2 gange i danmark og havde ingen problemer med at blive gift selv om jeg aldrig er blevet skildt i thailand. ambasaden laver jo en attest på at du er ugift og gerne må gifte dig inden for tror det er 3 måneder. de tjekker ikke op på om du har været gift før i thailand. Det er altså noget sludder at sige man ikke kan blive gift i thailand igen hvis man ikke er blevet skildt i thailand. Det eneste der er vigtigt for at blive gift i thailand er at man for sin attest fra ambasaden så er den i vinkel prasat |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.