Se indlæg|
Beer Bars and Go-Go Bars told to cover up or face closure.
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2007 10:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Beer Bars and Go-Go Bars told to cover up or face closure. Police Colonel Sutin, the Superintendent of Pattaya Police along with Khun Ronagit, Deputy Mayor of Pattaya, chaired this Friday Morning Meeting attended by 360 staff members of Beer Bars and Go-Go Bars operating here in Pattaya. They were told that the Police and Pattaya Administration will no longer tolerate explicit shows and nakedness in the bars of Pattaya and any establishment found to be disregarding these orders will face a minimum of a 60 day closure order and even the revocation of entertainment and liquor licenses. It is thought that a Bar Crackdown will shortly follow to ensure that bars are following these newly enforced regulations. http://www.pattay..._05_50.htm |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 30/05-2007 01:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Puha, det kommer da til at skuffe en masse turister, og muligvis dræbe en bar eller to. men der er jo nok af dem i Pattaya![]() ![]() Ja reglerne bliver strammet op i øjeblikket, det sås jo også forleden da de ledte efter Faranger uden gyldig visum ![]() Men de skal vel også gøre noget fra regeringensside for at opnå troværdighed i befolkningen, og det er jo trods alt der de skal søge deres støtte og ikke blandt Faranger og andre turister ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 30/05-2007 06:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
ved at de har lavet denne regel har de vel også udelukket sig selv for korupion fra barejerne, hvis pigerne holder tøjet på er det lovligt ergo ingen penge til politiet. gud ved om politiet havde sat deres månedelige honora op og barejerne ikke ville følge trop, bare en tanke. og det samme med deres razia, underligt de undersøger så mange lejligheder og kun finder en russer der opholder sig ulovligt. gud ved om pressen var med inde i alle lejlighederne. prasat |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/05-2007 06:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Det kunne vel også tænkes, at det ikke er gadebetjentene der har fundet på de nye regler der? Personligt synes jeg det er en god idé. En endnu bedre idé ville være at lukke alle sammen. Barer af den natur er i det hele taget en skamplet på Thailand, og burde lukkes over hele landet. Det trækker det forkerte klientel til Thailand og giver Thailand et endnu dårligere ry... |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 30/05-2007 07:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Locturian skrev: Det kunne vel også tænkes, at det ikke er gadebetjentene der har fundet på de nye regler der? Personligt synes jeg det er en god idé. En endnu bedre idé ville være at lukke alle sammen. Barer af den natur er i det hele taget en skamplet på Thailand, og burde lukkes over hele landet. Det trækker det forkerte klientel til Thailand og giver Thailand et endnu dårligere ry... Hvis Beer Bar er en skamplet er der jo masser i samme stil, det handler om købesex. Så forbud mod købesex i Thailand, så får de et godt ry i forhold til turister, for dem bliver der sikkert ikke mange af. Hvorfor mon Pattaya er det mest yndede turistmål i Thailand ? Personligt bryder jeg mig ikke om Pattaya, som jeg plejer at sige, jeg har været der tre gange. første, sidste og eneste. Men det er sku det Thailand lever af i meget stor udstrækning om man kan lide det eller ej. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/05-2007 08:04
|
|
oleskyum skrev: Locturian skrev: Det kunne vel også tænkes, at det ikke er gadebetjentene der har fundet på de nye regler der? Personligt synes jeg det er en god idé. En endnu bedre idé ville være at lukke alle sammen. Barer af den natur er i det hele taget en skamplet på Thailand, og burde lukkes over hele landet. Det trækker det forkerte klientel til Thailand og giver Thailand et endnu dårligere ry... Hvis Beer Bar er en skamplet er der jo masser i samme stil, det handler om købesex. Så forbud mod købesex i Thailand, så får de et godt ry i forhold til turister, for dem bliver der sikkert ikke mange af. Hvorfor mon Pattaya er det mest yndede turistmål i Thailand ? Personligt bryder jeg mig ikke om Pattaya, som jeg plejer at sige, jeg har været der tre gange. første, sidste og eneste. Men det er sku det Thailand lever af i meget stor udstrækning om man kan lide det eller ej. Ja, for det er jo nok ikke alle børnefamilierne eller de mennesker der har sig en regulær kone, der giver penge til Thailand? Nu udgør sex-turisterne heldigvis ikke den største del af turismen hernede, og det kunne jo også tænkes, at netop denne skare skræmmer en hel del andre, købedygtige turister, væk?Jeg kan virkelig ikke se nogen dårlig virkning for Thailand hvis man lukkede hele den åbne sex-industri (alle barene med bar-girls). Ja, Thailand ville miste en masse "sultne" mænd, men ville forbedre sit image og trække en masse andet godt til sig. Det er muligt at Pattaya er Thailands pt. mest 'turistede' område, men det er jo også der alt rakkerpakket samler sig. Det er hjemsted for prostitution og kriminalitet, og er dalende i popularitet blandt de købestærke børnefamilier, netop på grund af dette. Pattaya har efter sigende nogle utroligt smukke omgivelser, og skulle fjerne alt skidtet fra Pattaya, er jeg sikker på at den igen ville blomstre som turistmål - for alle. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/05-2007 08:43
|
|
Nu er det altså ikke turisterne der har opfundet prostitutionen i Thailand, den har eksisteret flere århundrede før den første turist kom. Thaipigen skulle pænt være jomfru den dag hun blev gift, medens manden skulle have en masse erfaring, hvor skulle han få den fra ? I det område af Bangkok hvor jeg bor, er der meget meget få vesterlændinge, men en masse karaokebarer, med masser af barpiger. Vil politiet også lukke disse steder, næppe, de kommer der jo selv, mange af dem.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/05-2007 08:55
|
|
hvor er der dog mange kloge omkring pattaya, jeg lægger specielt mærke til alle de kloge kommentarer fra folk der ikke engang har været der |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/05-2007 09:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg syntes nu at Pattaya er en fed by, men kunne dog ikke taenke mig at bo der............Alt med maade...![]() Slemme Suk............
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/05-2007 10:01
|
|
ABEKATTEN skrev: Nu er det altså ikke turisterne der har opfundet prostitutionen i Thailand, den har eksisteret flere århundrede før den første turist kom. Thaipigen skulle pænt være jomfru den dag hun blev gift, medens manden skulle have en masse erfaring, hvor skulle han få den fra ? I det område af Bangkok hvor jeg bor, er der meget meget få vesterlændinge, men en masse karaokebarer, med masser af barpiger. Vil politiet også lukke disse steder, næppe, de kommer der jo selv, mange af dem. ![]() Helt korrekt - Det er verdens ældste erhverv Men nu er der også efter min opfattelse ret stor forskel på hvor thai'erne selv kommer, og så dem hvor farangerne kommer. Når man ødelægger en hel ferieby ved at overklistre den med prostitution, så er der altså noget helt galt... Er meget rigtigt at man ikke kan lukke helt for det, men, de burde gøre som de har gjort med succes i fx Singapore - Afgræns det til nogle områder, hvor det så er "lovligt", og så ulovligt alle andre steder. Nu er det sådan, at rent officielt så er prostitution ulovligt i Thailand, hvorfor man heller ikke ser dem stå og trække på gaden men sidder i barene og flirter i stedet for. Jeg har ikke den gyldne løsning, jeg har ikke alle svarene, men et problem synes jeg det er for Thailand generelt. Thailand tiltrækker en masse rakkerpak og en masse skidt klientel Thailands sagtens kunne være foruden...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/05-2007 10:22
|
|
Hvor er det alså bare sjovt at se på dem der har så meget imod barpigerne, nu i dag hvor de selv er gift med sådan en sidder de og rakker dem ned. Hvis ikke det er dobbelmoral ja så ved jeg ikke hvad.![]() |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 30/05-2007 10:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
jsh71, jeg kan kun give dig ret. Hvor er det dog nemt at sidde oppe på sin høje moralske hest og bare slå løs på alle os andre. Pattaya ville intet være uden bar-pigerne. |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 30/05-2007 10:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Puha, nu tilhører jeg vel gruppen normal familie med Børn? Min kone og jeg besøger ofte Pattaya når vi er i Thailand og min kone har faktisk været der så sent som sidste uge og vores piger på 3 og 5 år var med. For mig og også for min kone er Pattaya en stor international by, med nærmest ubegrænset adgang til supermarkeder, markeder, restuaranter, biograf osv., samt cer er masser af dyreparker osv. i regionen, der er simpelthen ALT. Der er masser af gode hoteller som især i lavsæsonen, hvor man kan leje et værelse på 3-4 stjernede hoteller, til ca. 100 d.kr for en nat. Man kan bare holde sig væk fra fra de sidegader hvor barerne ligger på samlebånd. At så mange Thaipiger stopper min kone for at spørge hende ud om vores små tøser, finder jeg da charmerende, især når jeg er med som den stolte far .'Jeg vil til enhver tid bo så meget som muligt i Pattaya versus at bo ude ved min kones familie. Selvom hun kommer fra en større by med ca 25.000 indbyggere kun 150 km. fra Bangkok, så er turister et sjældent syn i byen og når jeg går rundt i byen, så har jeg en følelse af at folk glor efter mig fordi at min race sjældent ses derude. Og sidde ude ved familien som kun taler Thai gør at tiden kan føles MEGET MEGET lang. Så hellere ind til byen hvor jeg kan komme langt med mine Engelsk og Tyske sprogkundskaber. Så jeg har det rart når jeg er i Pattaya, også selvom jeg ikke bruger 5. minutter af min tid på barer eller go go, og kan sagtens leve med at der af og til kommer en pige og tilbyder at gå med mig , et lille smil og en pæn og høflig afvisning, så kan de finde en anden som er mere intresseret .Jeg er ikke blind for at der er meget kriminalitet i Pattaya, men hvilken millionby er der ikke kriminalitet i ? Niels |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 30/05-2007 11:18
|
|
Ja, for det er jo nok ikke alle børnefamilierne eller de mennesker der har sig en regulær kone, der giver penge til Thailand? Hvad er en regulær kone ? en konrfed dansk bondepige eller hvad ? |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/05-2007 12:56
|
|
latour82 skrev: Puha, nu tilhører jeg vel gruppen normal familie med Børn? Min kone og jeg besøger ofte Pattaya når vi er i Thailand og min kone har faktisk været der så sent som sidste uge og vores piger på 3 og 5 år var med. For mig og også for min kone er Pattaya en stor international by, med nærmest ubegrænset adgang til supermarkeder, markeder, restuaranter, biograf osv., samt cer er masser af dyreparker osv. i regionen, der er simpelthen ALT. Der er masser af gode hoteller som især i lavsæsonen, hvor man kan leje et værelse på 3-4 stjernede hoteller, til ca. 100 d.kr for en nat. Man kan bare holde sig væk fra fra de sidegader hvor barerne ligger på samlebånd. At så mange Thaipiger stopper min kone for at spørge hende ud om vores små tøser, finder jeg da charmerende, især når jeg er med som den stolte far .'Jeg vil til enhver tid bo så meget som muligt i Pattaya versus at bo ude ved min kones familie. Selvom hun kommer fra en større by med ca 25.000 indbyggere kun 150 km. fra Bangkok, så er turister et sjældent syn i byen og når jeg går rundt i byen, så har jeg en følelse af at folk glor efter mig fordi at min race sjældent ses derude. Og sidde ude ved familien som kun taler Thai gør at tiden kan føles MEGET MEGET lang. Så hellere ind til byen hvor jeg kan komme langt med mine Engelsk og Tyske sprogkundskaber. Så jeg har det rart når jeg er i Pattaya, også selvom jeg ikke bruger 5. minutter af min tid på barer eller go go, og kan sagtens leve med at der af og til kommer en pige og tilbyder at gå med mig , et lille smil og en pæn og høflig afvisning, så kan de finde en anden som er mere intresseret .Jeg er ikke blind for at der er meget kriminalitet i Pattaya, men hvilken millionby er der ikke kriminalitet i ? Niels Det er ganske fint at i har det godt i Pattaya, men du må også have lagt mærke til alle de sustistensløse herrer der render rundt? Er muligt at alle stor-byer har kriminalitet, men i en by hvor druk, penge, korruption sex og mafia findes i stor stil, er der nu pænt over gennemsnittet i kriminalitet... jsh71 skrev: Hvor er det alså bare sjovt at se på dem der har så meget imod barpigerne, nu i dag hvor de selv er gift med sådan en sidder de og rakker dem ned. Hvis ikke det er dobbelmoral ja så ved jeg ikke hvad. ![]() Jeg rakker ned på det, men jeg hverken er sammen med, eller er gift med en bar-pige ![]() oleskyum skrev: Ja, for det er jo nok ikke alle børnefamilierne eller de mennesker der har sig en regulær kone, der giver penge til Thailand? Hvad er en regulær kone ? en konrfed dansk bondepige eller hvad ? Næh, men nu KAN man også godt finde en kone uden for bar-miljøet i Thailand... |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 30/05-2007 13:12
|
|
Loc jeg spurgte bare, hvad en regulær kone er ? |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/05-2007 13:21
|
|
En man har fundet der åbenlyst har valgt en for kærligheden, og ikke pengene....
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 30/05-2007 13:33
|
|
Det forbavser mig rigtig meget, at det er nogen der kender lidt til Thailand og deres befolkning der stiller disse spørgsmål. Jeg har aldrig fået spørgsmålet fra andre end mennesker med thai relationer. Jeg mener faktisk, at det er ret så nedladende, at sætte spørgsmålstegn ved andres koner, som du overhovedet ikke kender. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 30/05-2007 13:39
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Jeg har det helt herligt med at læse disse indlæg,uha hvor folk kommer op og frem for enten at forsvare et-eller-andet kompleks de har,eller også siger folk det som det er...det sidste...min kone ja,en ægte lækker pige fra patpong miljøet...hun har sine tilbøjgeligheder til nogen gange at forarve folk til fks fester o.lign. Sidst til en fest stod vi og snakkede i en gruppe,da det pludselig blev skudt ud af hende da een mand spurgte hvad hun havde lavet i thailand..hehe hun sagde : jeg arbejde i patpong som gogo danser..!!! han kiggede lidt rundt og sagde : jaja og så tog han en øl. Konen smilte stolt,jeg kunne se hun nød at hive op i folk. Og det har jeg det fint med. Ingen træder på hende,som hun siger : så får de sparket i deres dårlige balls..!!!!!!!!!!! ![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 30/05-2007 15:38
|
|
oleskyum skrev: Det forbavser mig rigtig meget, at det er nogen der kender lidt til Thailand og deres befolkning der stiller disse spørgsmål. Jeg har aldrig fået spørgsmålet fra andre end mennesker med thai relationer. Jeg mener faktisk, at det er ret så nedladende, at sætte spørgsmålstegn ved andres koner, som du overhovedet ikke kender. Jeg peger ikke på nogen bestemt, gør jeg? Føler du dig truffet? Jeg snakker bare om de mennesker jeg ser og møder i Thailand... mugge skrev: Jeg har det helt herligt med at læse disse indlæg,uha hvor folk kommer op og frem for enten at forsvare et-eller-andet kompleks de har,eller også siger folk det som det er...det sidste...min kone ja,en ægte lækker pige fra patpong miljøet...hun har sine tilbøjgeligheder til nogen gange at forarve folk til fks fester o.lign. Sidst til en fest stod vi og snakkede i en gruppe,da det pludselig blev skudt ud af hende da een mand spurgte hvad hun havde lavet i thailand..hehe hun sagde : jeg arbejde i patpong som gogo danser..!!! han kiggede lidt rundt og sagde : jaja og så tog han en øl. Konen smilte stolt,jeg kunne se hun nød at hive op i folk. Og det har jeg det fint med. Ingen træder på hende,som hun siger : så får de sparket i deres dårlige balls..!!!!!!!!!!! ![]() Se, DET er cool Respekt for det
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Nu udgør sex-turisterne heldigvis ikke den største del af turismen hernede, og det kunne jo også tænkes, at netop denne skare skræmmer en hel del andre, købedygtige turister, væk?