Se indlæg
 Udskriv debat
Kone 40 mand 26
Thongthai
Det plejer at være manden der er ældst, men kan man støde på
problemer ang visa til konen hvis hun er 40 og manden er 26.

dkjohnt
Jeg ved ikke om den der 28 års regel er afskaffet eller nedsat.
check udlændingeservices hjemmeside.

men en 40 årig thai kone vil nok have sværere ved at tilpasse sig livet her end en yngre, men det er selvfølgelig min egen mening. Og "kærlighed" har jo ingen alder........

[url]www.udlst.dk[/url]
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"

Thjaa
min kone er 49 jeg er selv 34

og jeg vil tro at min kone ogsaa vil have problemmer med at leve linger tid i danmark

Livet er forkort til store problemmer

erling hansen
ja det kan være svert . nu min søn er 27 og hans thaikone 64

Suk Rak Ning
Kaerlighed har vel ingen alder.............Vel ?

Suk 44 <----------> Ning 32 CoolPfft
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Thongthai
Mit indlæg handler om evt problem med visa pga alderen.
10 reglen gælder der også når konen er ældst.

oleskyum
danbusk skrev:
Mit indlæg handler om evt problem med visa pga alderen.
10 reglen gælder der også når konen er ældst.

Du skrive det er din kone,så visa skulle ikke være noget problem, men ved F/S kan der måske være et problem med tilknytningskravet.

Det tror jeg du skal undersøge nærmere ved US.

Thongthai
Ja det er selvfølgelig ved Fs jeg mener.Jeg prøver us.
Er der nogle der har erfaring met dettte.

Thongthai
Udlændingestyrelsen siger at det med 10års reglen passer
ikke helt.Føler de det er proforma tjekker de.De sagde at hvis man
lige havde mødt hinanden og var blevet gift så det mærkeligt ud.

oleskyum
Som jeg ser det kan de falde på, tilknytningen til Thailand er størst og da han ikke er 28 år kan det blive et problem.

Her er reglen. kopieret fra US hjemmeside.

Tilknytningskrav
Hvis tilknytningskravet stilles, skal ægtefællernes/partnernes samlede tilknytning til Danmark være større end deres samlede tilknytning til et andet land.

Når Udlændingeservice skal afgøre, om tilknytningskravet er opfyldt, lægges bl.a. vægt på:

hvor lang tid personen i Danmark og ansøgeren har boet her i landet
om én eller begge har tilknytning til andre personer i Danmark, fx familie
om én eller begge har forældremyndighed over eller samværsret med mindreårige børn i Danmark
om én eller begge har gennemført et uddannelsesforløb eller har fast tilknytning til arbejdsmarkedet i Danmark
hvilke danske sprogfærdigheder de har
hvor stor en tilknytning de har til et andet land, herunder om de har været på længerevarende besøg i det land
om ansøgeren har børn eller anden familie i et andet land
Tilknytningskravet stilles ikke, hvis den person, der bor i Danmark, har haft dansk statsborgerskab i over 28 år. Det samme gælder personer, som har opholdt sig lovligt i Danmark i over 28 år, og som derudover enten er født og opvokset i Danmark eller kommet hertil som mindre børn.

stoney
Jeg har et spørgsmål fra en dame som jeg arbejder sammen med ang. alders forskel.Hun sagde!Hvad har to mennesker tilfælles når der er en aldersforskel på 30 40 år,det svarer jo til at du finder en pige på10-15 år?Ja hvad har man tilfælles? jeg er selv 46 år og forstår godt hvad hun tænker,men kan nogen herinde give mig et fornuftigt svarShockShock uden at vi allesamen ryger i totterne på hinandenGrinHun tror at alle os der er lidt Thai gale også er dybt perverseGrin,men det er jo hendes problem. Hun er forøvrigt pædagogGrinGrin.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

Stoney
Ja jeg tror kun det kan besvares på en måde
nemlig....Kærlighed kender ikke alderen
Prøv at spørge hende samme spørgsmål
Hvorfor ældre kvinder gerne vil ha en ung mand
Min egen søster er desværre også pædagog,
de er lidt underlige de mennesker,
Og ja hun fatter heller ikke,hvorfor ve gifter os med thai piger
Så kom jeg til at sige til hende
Jamen søde søster se lige din egen røv,
hvor stor den er,og du ville ikke løfte en finger,
for at være sød ved en mand, så prøv at tænke dig om....
hun fatter heller ikke,
hvorfor hun ikke kan finden en kæreste
Men hun ville helst sidde pædagogisk i sofaen,
og råbe efter manden
hele tiden som de gør med ungerne.GrinGrinGrinGrin
bamsen

Kom det bag på jer, at min familie ikke snakker med mig,
fordi jeg er gift med en thai pigeSad
Redigeret af d. 25/07-2007 10:08

ubon lynge
Bamse du tror ikke det er fordi du har omtalt hendes røv som stor, du ved der skal ikke ret meget til inden en pædagoger bliver sure, men den var meget god.(godt sagt)
Jeg har ikke det problem, min familie har aldrig sagt noget om hvorfor jeg har fundet en Thai kone, det er jo op til mig selv, der imod har danske venner spurgt om det, ja hvorfor har jeg en Thai kone der til har jeg sagt at det er den kultur de har, den kan jeg lide og de er søde mod mig, kan stole 100% på hende(det gælder nok ikke alle).
Har været dansk gift i 7 år kunne ikke stole en pind på hende, lyver over for mig og andre, kunne ikke holde huset ren når man var væk i en uge af gangen, drikkeri i smug, også var det ud da hun heller ikke kunne passe ungerne. Så nu har man det rigtig godt hun er 3 år ældre ind migWink Og familien er glad for at besøge os, som min broder siger, vi får noget rigtig godt mad.Grin
Ubon.

Pibe

quickmouse
stoney skrev:
Jeg har et spørgsmål fra en dame som jeg arbejder sammen med ang. alders forskel.Hun sagde!Hvad har to mennesker tilfælles når der er en aldersforskel på 30 40 år,det svarer jo til at du finder en pige på10-15 år?Ja hvad har man tilfælles? jeg er selv 46 år og forstår godt hvad hun tænker,men kan nogen herinde give mig et fornuftigt svarShockShock uden at vi allesamen ryger i totterne på hinandenGrinHun tror at alle os der er lidt Thai gale også er dybt perverseGrin,men det er jo hendes problem. Hun er forøvrigt pædagogGrinGrin.

hils pædagogen og spørg hende om jeg også er pervers fordi jeg er gift med en thai på 45 år jeg selv er 47 år.

foriøvrigt så mener jeg at kærligheden ikke har nogen alder.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ubon lynge
quickmouse det er rigtig. Kærligheden har ikke nogen alder, bare man har det godt sammen er vel vigtigste, så kan det være ligemeget om manden er 45 og konen 35 eller manden 35 og konen 45 eller mere.
Men der er nogle som ikke kan forstå det og får en masse snak ud af detWink
Ubon.

Pibe

stoney
Ja Bamse du har ret,der ingen hjælp for pædagoger,de har deres syn på alting,se bare på børn idagGrin der er i børnehave det siger sgu alt.
Jeg skal fortælle hende lidt om de svar der er kommet tak tak.Jeg har også mine meninger om det,men en foreskel på op til 15-20 år kan jeg ikke se noget i,men 30-40 år der har jeg mine tvivl okay vi er da heldigvis forskelligeGrinGrin,men endnu engang tak for svarene,StoneyWink
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!

jesperfrb
Nu forstår jeg spørgsmålet som 30-40års forskel!!!

Det er da også noget af en alders forskel, men som tidligere skrevet har kærlighed ingen alder, men forstår da godt at spørgsmålet kan dukke op i ens hoved, når man ser en 75 årig mand med en pige på nogle og 20 år: Hvad har de tilfælles ???

Tjaa, trygheden i at have hinanden! Og måske har man samme interresser, det kan jo være mange ting, som hobbys, naturen osvWinkWink

Også kunne det være at de bare hygger sig sammenGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jeg sad engang nede hos Ib i Pattaya, der sad også en familie med en søn først i tyverne, knægten sad og hang med ørerne fordi hans danske veninde havde gjordt det forbi..

ha ha ha siger han Ib, hold nu op, hende du skal giftes med er ikke engang født endnu GrinGrinGrin

Spring til debat: