Se indlæg|
Dansker omkommet i Pattaya på vej til Bangkok
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 12/04-2007 11:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Fra ekstrabladet.... http://ekstrablad...288957.ece Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 12/04-2007 12:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det er nokgået lidt for stærkt for Thai chaufføren, men rigtig kedeligt at der var en der døde Men de får det nok opklaretnår de kan afhøre chaufføren.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 12/04-2007 14:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Ja det må man da håbe - når vi kører i taxi dernede og han får den der speederfod trykket ned , ber jeg ham sgu lige om at klappe hesten , da vi alle gerne skal helskindet hjem.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/04-2007 16:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
de kører med hovedet under armen ,for satan hvor har jeg tit bedt dem om at slappe lidt af cha cha eller vi finder en anden det plejer at hjælpe og 100 % sikkert ingen drikkepenge for den tur |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 12/04-2007 16:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Styrtede de mon ned fra highwayen. Autoværnet er ikke altid særlig højt. |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 12/04-2007 19:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
Ja det er sgu sjovt at der ikke sker flere uheld med den kørsel,selvfølgelig sker det da alligevel syntes jeg det er sjældent jeg har set det,men det er da trist at en person er død,men det sker når man spiller på rouletten og det er et spil i Thailand,de kører som gale jeg fik nok da jeg prøvede for et par måneder siden og køre selv uha uha![]() ![]()
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/04-2007 07:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs igaar da vi koerte fra lufthavnen op til chaiayphum det tog 7,5 time normalt tager det ca 5 timer det var en lang tur paa grund af songkran og 6 biluheld paa vejen,som vi maatte holde for ikke sjovt men vi kom da herop,kun forsinket,men ingen uheld bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/04-2007 08:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
R.I.P.
![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| helosan |
Lagt på d. 13/04-2007 10:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Må jeg som fastboende her i Pattaya have lov til at undre mig???? Ekstrabladet - ahm, ahm!!!!! Det var i mandags det skete - Ikke??? Nu har vi fredag - ikke en lyd i hverken lokalaviser, de store aviser, radio eller TV - mærkeligt syntes jeg. Specielt skulle man syntes at Pattaya People der er danskejet ville slå det stort op hvis en landsmand var dræbt. |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 21/04-2007 01:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Danish man dies as taxi flips over Theerarak Sutthatiwongse A Danish man was killed when the taxi in which he was traveling burst a tire and flipped over soon after setting out for Bangkok. Officers from the Highway Police Khao Kheow Checkpoint and Sawang Boriboon Foundation rescue workers rushed to the scene of the accident, which happened on the Bangkok-Pattaya Bypass at 4 p.m. on April 9. In a ditch beside the road they found a green-and-yellow Toyota taxi with a Bangkok license plate. The car’s roof was caved in, and the body of the vehicle was badly damaged. Nearby lay two people, a Thai and a foreigner, both unconscious. They were immediately transferred to Bangkok Hospital Pattaya. The driver was identified as Tawee Kohkaew, age 45, of Kalasin, who had a serious head injury. The foreign passenger was identified as Klavs Dybdal, a Danish citizen. He later succumbed to severe head injuries. Tawee stated that Dybdal had hired him to drive from South Pattaya to Bangkok. At a point on the bypass, 1 km from Ban Nawang, a tire burst. Tawee lost control of the car, which rolled over several times. http://www.pattay....shtml#hd9 Good for Falang ![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 21/04-2007 06:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg synes bare det er synd at der ikke er nogen der skriver så meget om, hvis det er en Thai'er der dør. Thai'er er åbenbart ikke så meget værd, som udlændinge. Eller hva. De har også familier og venner der kommer til at savne dem, på ligefod med de danske. Men vi råber højt så snart det er en Dansker der omkommer. Ja, gu er det tragisk, men det sker SÅ mange gange hver eneste dag i Thailand at nogen dør i trafikken. Om det er en dansker, svensker, nordmand eller thai'er er for mig det samme... tragisk
|
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 21/04-2007 16:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
Her i Bangplee er der en lastbil som for nogle år siden, syntes han ville have en ny udkørelse fra express vejen, men det lykkes ikke helt, "kun" containeren kom ned på etagen under, så det sker da, en gang imellem, ellers kører de som brækkede arme. Jeg snakkede med en af de andre fra firmaet i går og der blev vi hurtigt enig om at der er utroligt så lidt buler vi har fået i vores biler sådanne som de kører. Men hensyn til taxaer holder jeg mig gerne fra de gule/grønne da jeg syntes at det er en lavere standart end de andre og chaufførene kører generelt værre end i de blå eller de røde/pinke taxaer... Det kan også være mig som bare har været heldig hehe Men hvorfor een i pokker skal alle mercedeser ligge i hurtigt banen med 60 i timen??? og hvorfor skal samtlige Izusuer når at skifte imellen alle 4 baner indenfor 100 meter og se om de kan ose mere end en gammel bus som så sidt sidste service eftersyn da den forlod fabrikken? Og så er der jo lige det med at vise hensyn i trafikken... nå nej.. det findes jo ikke herude... heller maser sig ind imellem busser og biler istedetfor at vente 20 sekunder på at lastbilen har fundet sin gear kasse... Nok brok herfra hehe, nu vil jeg sætte mig til at se en gang Need for Speed og se om vigoen ikke kan lave de samme stunds på vejen ![]() Nordstroem |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 21/04-2007 17:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Jeg synes generel at taxichaufførene køre helt ok men skal da indrømme at vi også har bedt nogle sætte farten bare en smule ned , hvorimod minibuschaufførene er fuldstændig ligeglade med det . Nordstrøm jo ser du grunden til at mecedeserne ligger derude konstant er jo fordi at på netop denne model sidder stjernen ude foran på hjælmen , hvorimod på andre mærker sidder de inde bag rattet ![]()
|
|
|
|
| sanukjomtien |
Lagt på d. 21/04-2007 20:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
hej med jer allesammen . har tit kørt med taxi fra airport til pattaya eller omvendt ,, og har tit bemærket at køren tit prøver at holde sig vågen ved at slå sig selv på kinden eller ryste på hodet , man er meget nervøs når når de begynder på det , især om natten , så tit begynder jeg at fløjte , hehe , holder dem måske lidt vågen , ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/04-2007 01:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg har kørt en del gange med taxa, hvor jeg har talt med store bogstaver, for at få ham til at sætte farten ned,til gengæld er jeg også blevet sat af et par gange, men hvad gør det, jeg havde livet i behold![]() ![]() ![]() ![]() Vil faktisk helst selv køre når jeg er i Thailand
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men de får det nok opklaretnår de kan afhøre chaufføren.