Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min kæreste kommer snart herop på besøg i 3 måneder, flybilletten er bestilt, men vi mangler rejseforsikringen... men hun mener at rejsebureauet snyder hende, for hun skal give 6500 baht for 3 måneders forsikring, så dyrt mindes jeg heller ikke det var da hun var her sidst.
Nogen der ved hvad sådan noget ca skal koste...?
i øvrigt syntes jeg at huske at TESCO havde rejseforsikringer, nogen der kan be/afkræfte det? og opfylder de kravene som danmark stiller?
Rejseforsikring i 3 måneder gav jeg sidste år tb.2.500 for til min veninde og den blev godkendt af ambassaden,desværre husker jeg ikke navnet på selskabet,men prøv forskellige.
sådan, så er der bestilt ved bupa :-) ganske enkelt, betaler med mit visa her fra DK,
Jeg har bestilt 100 dage da jeg er i tvivl det skulle være 90 el.
Så vidt jeg ved når man bestiller rejseforsikring når man selv skal til thailand, så skal man bestille inkl. den dag som man lander i sit hjemland,
Kæresten kommer d. 23 .april og tager hjem d. 21 april, dvs præcis 90 dage i danmark, men lander i thailand på 91'ende dag, (dette er verificeret af ambassaden som OK) dog ved jeg ikke med rejseforsikringen... derfor de 100 dage, hvad faen, der var 200 baht forskel fra 90 - 100 dage, så hul i det...
davser Fjelle
Så skal hun næsten være her 1 helt år
må hun gerne det på sit visa,
det er præcis 363, dage hun skal være her.
Så du skal vist lave den forsikring om igen.
Nej jeg tror at du fik lavet en fejl i dine datoer
bamsen