Se indlæg|
website
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 27/03-2007 09:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Hej er der nogen der ved hvor der er en god webside i thailand , med biler til salg, brugte biler.. er selv i udlandet lige nu og leder efter ny brugt bil til lillemor..
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/03-2007 10:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs saendaeng Ja der er flere gode steder i chaiyaphum Det er ikke så langt fra jer i sikhiu Det er ikke en website,men i kan lige tage bussen derhen Jeg ved det fordi vi selv er fra chaiyaphum bamsen |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 27/03-2007 10:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Du kan købe bil på bilauktionen der nede og det er fine biler som sælges af banken da de ikke er betalt, de er billige og i meget god stand og så er der ikke noget bøvl med efterregninger. Dog skal du være opmærksom på at skatten på bilen skal være betalt ellers kommer du til at betale den men det er jo heller ikke så meget, jeg har selv købt bil der igennem og det er billigt og du kan komme og se bilerne inden auktionen. Det foregår på samme måde som i danmark, de har hjemmesider så du kan se hvornår der er auktioner og hvir det foregår. John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 27/03-2007 13:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Det vil jeg proeve at kigge paa. Lige nu ner jeg i irland For at tjene nogle penge. Saa kunne godt taenke mig en web side hvor jeg kunne danne mig et indtryk over priserne. Vi leder efter en Toyota Wish.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/03-2007 18:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
for ca. 2 måneder var det samme spørgsmål oppe og vende, så søg lidt og find dine links |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 28/03-2007 07:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
http://www.bahtso... |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 02/04-2007 06:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
[url]www.one2car.com[/url] er den stoerste. Held og lykke! Ps. jeg har hoert en del skraemmehistorier omkring "aktion" da er kontrolleret af en slags "mafia" der ikke kan lide at have andre der kommer og byder priserne op. Skaal! Davser Ben Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link bamsen Redigeret af d. 02/04-2007 10:55 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Saa kunne godt taenke mig en web side hvor jeg kunne danne mig et indtryk over priserne. Vi leder efter en Toyota Wish.