Se indlæg|
rejse til Thailand
|
|
| commandertorp |
Lagt på d. 16/12-2004 21:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hejsa ![]() er der nogen der har gode tips om rejsen til Thailand ? - flytter snart derned, og syntes egentlig det er lidt spøjst at jeg kan få en rejse til Phuket, incl. hotel i 14 dage for samme pris som de oplyser mig en enkeltbillet til Bangkok vil koste ?? VIl svede some et selvdødt svi. helst resten af livet )
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 17/12-2004 16:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
prøv at søge på en retur de er mange gange billigere end en enkelt |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/12-2004 21:14
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Commander Nu skriver du jo ikke noget om hvornår du vil rejse, men hvis du kigger på Tyrkiet Ekspertens hjemme side http://www.tyrkie...perten.htm Priserne svinger meget, one way i januar koster den f.eks. 6000 men i marts koster den 3000 kr. De flyver godt nok kun til Phuket på one way billetter, men en billet derfra og til Bangkok koster kun omkring 120 kr. Men Surin har ret ofte er det billigere at købe en færdig rejse med hotel. så kan du jo blot sige til guiden at du ikke rejser med tilbage. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 19/12-2004 09:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
sas s:ae-llger kun retur billeter til thailand, jeg har pr:ee-lvet men det er umuligt at k:ee-lbe billeten og ved opkald f:aa-lr man at vide at det heller ikke kan lade sig g:ee-lre, finn air s:ae-llger enkelt billeter thai kun hvis man har perment ophold i thailand |
|
|
|
| commandertorp |
Lagt på d. 19/12-2004 22:13
|
|
Hejsa dejligt med de mange svar ![]() -takker og bukker ydmygt ! - har booket enkelt-billet med Condor Air den 28/1 2005 - og selvom den var dyr til at starte med, så gav jeres gode råd da ideer, (og pressions-materiale lol ) overfor de kære flyselskaber så fik den presset en tudse ned i forhold til deres første tilbud ![]() YAY !!!!! )))
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 19/12-2004 22:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Man kan da uden problemer på SAS hjemmeside købe en enkeltbillet og det er her priserne varierer lidt kraftigt afhængig af om du vælger DK eller thailand som country of residence. Om du så ikke kan købe en ekeltbillet hvis man køber den via telefon eller rejsebereau ved jeg ikke. MVH Jens |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 20/12-2004 08:21
|
da jeg pr:ee-lvede for et :aa-lr siden n:ae-lgtede hjemmesiden at s:ae-llge mig en billet, har du pr:ee-lvet at bestille den helt igennem. men det kan da naturligvis v:ae-lre at de har fundet ud af at der nogle som vil have enkeltbilleter. s:aa-l det vil da v:ae-lre en dejlig forbedring ![]() |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 20/12-2004 12:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Nej jeg har da godt nok ikke fuldført bestillingen men de har da vel ikke priser på oneway billetter hvis de ikke kan købes. Når du får prisen er der jo sådan en kollonne med flere priser og der står der jo ca 6 oneway forskellige priser fra Thailand til DK startende ved ca 27000 baht også opefter til f.eks. 61000 for en buisness. Siden hedder forresten [url]www.flysas.com[/url] istedet for deres skandinavian side. Du skal bare lige være opmærksom på at man sikkert ikke får lov til at rejse ind i Thailand hvis du ikke kan fremvise en returbillet, de plejer godtnok ikke at tjekke det men det skal nok passe at de gør det den dag hvor man ikke har en. MVH Jens |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/12-2004 13:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja det er sku lidt dumt at blive sendt hjem igen bare forde man har valgt at spare under 1000 kr ved at købe en enkelt billet ![]() |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 23/12-2004 08:31
|
hvis man vil til thaialnd kan man jo evt k:ee-lbe en billet vidre til singapoor, man beh:ee-lver ikke rejse hjem til dk, blot en billet vidre ud af landet. fra thailand kan du uden problemer kobe billeter til andre lande som singapoor, cambodia, vietnam osv. med retur til thailand uden nogen vil se en billet ud af thailand igen. der er ingen der tjekker en fra eu, is:ae-lr ikke fre de 15 gamle lande, m:aa-lske vil de tjekke om du har penge nok til at leve for. fra 10.000 baht og op, alt efter visatype, 10000 skal man officelt havde n:aa-lr de giver dig 30 visummet i bla lufthavnen, men igen der er ingen der tjekke |
|
|
|
| commandertorp |
Lagt på d. 23/12-2004 13:37
|
|
well jeg påtænker at booke et flight til singapore når jeg når bangkok lufthavn, skulle dette ikke være tilstrækkeligt ?
Commandertorp
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 23/12-2004 15:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
Pr:ee-lv at ringe til Thai... 33 75 01 30 De kan give et pr:ae-lcist svar p:aa-l problemet.. hvis ikke omstillingen ved det s:aa-l sp:ee-lrg efter Tyge.. han ved det sikkert. |
|
|
|
| commandertorp |
Lagt på d. 23/12-2004 21:28
|
|
Leif skrev: Pr:ee-lv at ringe til Thai... 33 75 01 30 De kan give et pr:ae-lcist svar p:aa-l problemet.. hvis ikke omstillingen ved det s:aa-l sp:ee-lrg efter Tyge.. han ved det sikkert. Ok Tyge får da lige et ring takker og bukker
Commandertorp
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 24/12-2004 11:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Commandertorp, Tyge S. Søndergård kan du nå på direkte nr. til R.O.P. : 33 75 01 90. Glædelig Jul, M.Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)