Se indlæg
 Udskriv debat
Arbejde til THAI'er
phitsanulok
Hejsa.

Adim kan du ikke lave et forum hvor man kan poste om arbejde til Thai og DK..? har set masser rundt paa dt.dk og ander setder paa nettet. lad os prove at samle dem i et forum..?

Ved at der er ,mange thaier i Dk der leder efter job og ligeledes danksere i thailand der leder..

www.shirtfreak.dk
Webmaster
Jo, det kunne være en god idé.
Jeg får lige set på det.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Webmaster
Hejsa Phitsanulok og andre,

Jeg har hermed oprettet i nyt punkt i forumet som jeg har kaldt Job-banken. Job-banken er både for danskere der søger arbejde i Thailand og thai'er der søger i Danmark, samt stillingsopslag med videre.

Så har vi et sted hvor vi kan holde alle sådanne indlæg samlet fremover.
God fornøjelse :-)
Redigeret af Webmaster d. 03/03-2007 15:51
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
phitsanulok
Det var lige det jeg sogte :-) godt arbejdet.. :-)

jeg smider snart nogle jobs ind..

www.shirtfreak.dk
Thai on
Kok/Cook
(Arbejdspladsen ligger Havnevej 3, 4300 Holbæk kommune)
Vi søger uddannet eller erfarne thailandske kokke til at varetage jobbet som kok/Chef i vores Thai restaurant.
Der er tale om en a la carte restaurant, med 30 forskellige thailandske retter på menukortet. Der arbejder 2 kokke samt 2 hjælpe kokke og 2 personer i køkkenet. Restauranten har åbent kl 12-23 alle ugens dage.
start Lønnen er kr 20.000 pr måned, og arbejdstiden er 164 timer om månen, Der kan evt skaffes bolig til en ansøger.
Vi har også brug for dansk talene tjener til restauranten

Ring for nærmere information til restaurantchef Niels Bendtzen på 25 77 62 32
[url]www.thaion.dk[/url]

English:
Thai on restaurant Havnevej 3, 4300 Holbæk
We are searcing for 2 educated thai cook/chef to take care the job as chef/cook for a Thai restaurant.
The restaurant is an a la carte restaurant, with 30 different thai-food on the menucard.
There are working 2 chef and 2 chef assistant, and 2 person in the kitchen. The restaurant is open 12 o'clock pm to 23 o'clock pm every day in the week.
The salary is start from Dkr 20.000 a month, and the working hours is 164 hours pr month. It is possible to find a residence for a candidate.
We are also seeking restaurant waitress
Call restaurant chef for more information please .
Niels Bendtzen 25 77 62 32
[url]www.thaion.on[/url]

Davser
Jeg lavede lige dine henvisninger om til aktive links
bamsen
Redigeret af d. 04/08-2007 22:19

www.thaion.dk
Slettet01
En rigtig god ide med en Job-Bank.

banwan
Webmaster skrev:

Hejsa Phitsanulok og andre,

Jeg har hermed oprettet i nyt punkt i forumet som jeg har kaldt Job-banken. Job-banken er både for danskere der søger arbejde i Thailand og thai'er der søger i Danmark, samt stillingsopslag med videre.

Så har vi et sted hvor vi kan holde alle sådanne indlæg samlet fremover.
God fornøjelse :-)

Hejsa!

Maaske kunne vi faa et punkt/traad, hvor man kunne sige sin mening paa godt gammeldags DANSK, uden og skulle udelukkes, halshugges mv.

De der gaar ind og laeser traaden (navnet paa traaden kunne vaere "bokseringen", ved, at dette er oeretaevernes holdeplads....

PATINYA
Webmaster skrev:

Jo, det kunne være en god idé.
Jeg får lige set på det.

Jeg tror det vil være en skide go ide WEB, og mange af dem er skide goe til bla at fremstille staditionellt Thaimad, rengøingsjob osv, og for i ikke at glæmme er en uamindelig stibil arbejdskræft, ihvertffald de Thaiere jeg kender som er bosat lever og arbejder i DK, held og lyke med projektet, men om vandango skriver er jeg også lidt i tvivl og hvordan reglerne ang. arbejdstilladelse forholdersig for en DK bosat Thaier, men som sagt ønskere jeg det beste for jer/dem.Wink

PATINYA
phitsanulok skrev:

Hejsa.

Adim kan du ikke lave et forum hvor man kan poste om arbejde til Thai og DK..? har set masser rundt paa dt.dk og ander setder paa nettet. lad os prove at samle dem i et forum..?

Ved at der er ,mange thaier i Dk der leder efter job og ligeledes danksere i thailand der leder..

Skide go ide til dig først og fremmest, fremragende ideCheers

Spring til debat: