Se indlæg
 Udskriv debat
Ti thailændere druknet ved Phuket
Der var ingen udlændinge blandt de omkomne i ny bådulykke i Thailand. Forliset har kostet mindst 10 mennesker livet

/ritzau/AFP - 14:28 - 05. mar. 2005

Mindst 10 thailændere, heriblandt to børn, omkom lørdag og andre 20 er meldt savnede, efter at en overfyldt båd kæntrede ud for den thailandske ø Phuket i en storm, oplyste myndighederne.

Båden med omkring 70 mennesker om bord sank ved 15-tiden lokal tid på vej fra ferieøen Phuket til Koh Yao, omkring en times sejlads borte, da den blev ramt af voldsomme bølger i en kraftig storm.

Overlevende har fortalt Thailands radio, at omkring 70 var om bord med 20 motorcykler. Normalt er der sikker plads 30 til 40 mennesker.

En ansat på sygehuset i Koh Yao sagde, at omkring 34 overlevende er blevet behandlet. Ni alvorligt tilskadekomne er fløjet til Phuket med helikopter. Der var ingen udlændinge blandt de omkomne eller tilskadekomne, tilføjede hun.

fundet i ekstra bladet

http://ekstrablad...146434.ece

hehehe Bamse prøv at kigge på datoen, at den kom frem på ekstrabladet mest læste viser den store interesse der er for thailand

dsd

UPS, hva bamsen Wink

rinpoche
Nu igen!?!
Man skulle da tro, at de havde lært af tidligere episoder omkring overfyldte både.
Meget trist ... OG meget unødvendigt. Sad

Davs
Ja jeg så dælme ikke på datoen
Jeg så det under nyheder,så jeg troede at det var nyt
Det må i undskylde jeg var lidt hurtig.ÆV
bamsen

larsen99
deepseadivers skrev:
hehehe Bamse prøv at kigge på datoen, at den kom frem på ekstrabladet mest læste viser den store interesse der er for thailand

dsd
Ja, den er næsten to år gammel den "nyhed" Grin Grin

rinpoche
Nå for søren, jeg var også lidt forbløffet over at læse der var sket en tilsvarende ulykke i samme farvand igen Smile
Well, under alle omstændigheder glæder mig at det ikke er tilfældet Smile

Spring til debat: