Se indlæg
 Udskriv debat
huspriser
bahtman
er det bare mig eller er det her hus totaltoverdyrt

[url]www.chiangmairealty.com/luxurychiangrai.htm[/url]

ok det er lige blevet sat ned til halv pris, men alligevel Angry det er alt for dyrt

Davser
Ja det var da et frygteligt flot hus
og om det er for dyrt ja det kommer lidt an på hvordan man ser på det
Det er stor og flot bygget ser det ud til,
så det er op til ens pengepung om det er for dyrt
Jeg ville bygge et selv,
bamsen

bahtman
for 3 uger siden kostede det 20 millioner, nu er det sat ned til 10. sikke et prisfald,Shock hvis det var i det centrale bangkok, var prisen ok, men ikke i nordthailand, Grin

clydehaumann
Det ser dyrt ud, men er det? 4 rai og et stort hus i det omraade. Prisen er vel 20% over det riogtige og det er saa det man maa forhandle sig frem til.
Will prisen vaere rigtig i BKK. Nej. Det ville vaere meget billigt. Jeg bor ikke midt i byen og hvor jeg bor koster en wa omkring 60000 B. det kan man saa gange med 400.
500 meter fra hvor jeg bor selges der idag huse paa en 100 wa grund for 12000000 B. Og tro det eller ej, de gaar som varmt brod.

Hus/ landpriser er stigende over alt i Thailand, meget kraftigt. Der er dog stadigt billig jord at faa dersom det ikke ligger op til en landevej eller hoved ferdsels aare. Selv ude paa landet er jord der gaar op til en landevej ret dyrt i forhold til anden jord.

Den der med 50% nedslag i prisen er reklame fis. Mange forretninger her korer med udsalg 365 dage om aaret.

Hvor jeg arbejder giver vi 20% rabat paa alle ydelser og det har vi gjort i 10 aar.

http://thaidanishservice.com
bahtman
der er ingen tvivl om at det omtalte hus er alt for dyrt, men det er jo sat op paa engelsk saa falanger kan kObe, naturligvis ville du ikke faa meget land i det centrale bangkok for ti millioner. skal man kobe hus i bangkokomraadet er det altid en god ide at kigge i nogle af de blade som omhandler hushandel, de kan findes bla. i big c og lotus, jeg mener der er 2 eller 3 blade (paa over 200 sider) som udkommer flere gange om mrd. og her kan man finde et hus i samme storelse i bkk omraadet til 6-7-8 millioner. bladene er kun paa thai, men billedene og priserne kan alle jo se. og saa kan konen jo altid oversette og forklare hvorhende i bangkok det er.
du har dog helt ret i at man ikke kan finde fire rai i bkk til 10 millioner...Grin

hvad angaa huspriser saa stiger de vel altid, men selv thaierne siger at der er bygget for mange huse i bangkok

Spring til debat: