Se indlæg
 Udskriv debat
terror i thailand
Læste det her i bt

http://www.bt.dk/...220343/0/A

Hvorfor ikke en gang for alle nedkæmpe dem der laver balladen? De har i hvert fald al min støtte til det.

Suk Rak Ning
ja det er frygtligt og ja, jeg forstaar ikke at de ikke kan nedkaempes, man skulle tro at der var en ugle i mossen.

Jeg haaber ikke at der er for meget action paa d. 27 naar jeg bevaeger mig gennem omraaderne......Shock

Suk............Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Payanak
Vi hoerer tit om at diverse grupper planlaegger dit og dat, men der sker aldrig noget...bortset fra i graenseomraadet til Malaysia. Skoler bliver lukket og ekstra politi-og militaer chekpoints opsaettes etc. Efter lidt tid er alt ved det gamle igen. Paa den anden side, saa har Thailand hidtil vaeret forskaanet for stoerre terrorangreb. Derfor maa det jo komme foer eller siden.

Thailand har igennem de seneste aar vaeret ramt paa pengepungen, i form af udeblivende turister, som skyldes; SARS, fugleinfluenza, Tsunami, Bali bomben og andre aarsager (vilkaarlig raekkefoelge).

Bomberne i Pattaya/Phuket/Bangkok er endnu ikke krydset af paa listen...

bastian
grunden til de ikke har nedkæmpet teoristerne i syd endnu er at det ikke er terorister men magtkampe mellem politi militær muslimer og kriminelle de er alle sammen lige gode om det og det bliver aldrig bedre

Spring til debat: