Se indlæg
 Udskriv debat
middag i bangkok
roald
Her er julegaven fra den rigtig velhavende til den rigtig mad- og rejselystne : en ONE MILLION DINNER i den fashionable THE DOME i bangkok og formentlig i selvskab med den nye james bond, daniel craig. Millionen er godt nok i bath, men omregnet til danske kroner løber kuvertprisen dog op i ca. 166.000 kr. !Der bliver plads til 50 gæster til middagen på restaurant Mezzaluna.
Det er rejsearrangøren My Travel Tango, der har sat sig på to pladser til den fashionable middag den 10. februar 2007, hvor ikke færre end ni europæiske kokke med minimum tre Michelin-stjerner hver vil lave deres ret.
Denne aften er der også gjort ekstra ud af de 10 vine, som bl.a. tæller en Chateau Mouton Rothschild fra 1959, en Chateau Latour 1955 og til desserten en Chateau d`Yquem fra 1967. Overskuddet fra arrangementet går til socialt arbejde med thailandske børn.
Ud over den gode mad og de fine vine er følgende indregnet i kuvertprisen : en personlig juvelgave til hver gæst, personlige Riedel sommelierglas og en speciel platte til erindring om den specielle middag, fortæller Jan Vendelbo, der kan tilbyde de to middagsgæster transport til Bangkok på Business Class med SAS samt seks overnatninger i en suite på The Dome for 34.000 kr., så prisen for hele arrangementet med middag løber op i ca. 200.000 kr. pr. person .

pdrhan
Har du evt et telefon nummer eller en kontakt email , hvor man kan melde sig til?Cool
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

falang yao
Hej P.,

Jeg tror ikke at dine "kulinariske evner"vil kunne række til en ½ stjerne, derfor dine chancer for at blive optaget vil være minimale Grin Grin Grin
Eller var det som "vinsmager" at du vil melde dig til ? Wink

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

latour82
Et par af vinene er da meget flotte, men ehhh prisen er da sådan lidt i overkanten.

Men atter en god undskyldning for at tage en sviptur til BkkSmile

Niels

pdrhan
falang yao skrev:
Hej P.,

Jeg tror ikke at dine "kulinariske evner"vil kunne række til en ½ stjerne, derfor dine chancer for at blive optaget vil være minimale Grin Grin Grin
Eller var det som "vinsmager" at du vil melde dig til ? Wink

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Hehe - kunne sgu godt spedere 1 milion THB på anden vis end den middag der....GrinGrin (fik sgu nok heller ik lov af konen....)Angry

rinpoche
Kun 2 pladser? Så er der jo ikke engang plads til min pekingeser og min stok Smile Som en kendt dansker ville have sagt.

kanut
Eller må man tage sin pistol med?, ville Bøje Nielsen nok have spurgt.Grin
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

pdrhan
Kan man ikke bare reservere hele "hytten" og så tage konen og børnene med....alt kan vel lade sig gøre for penge....

rinpoche
Hej Kanut,

Ja, Bøje Nielsen og hans gæst: Schmeisser Smile

Spring til debat: