Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Listen kan hermed ses på følgende link:
http://www.dansk-.../lotto.xls
Bemærk venligst at du skal have Microsoft Excel på din PC for at kunne se filen.
Tillykke til de heldige :-)
Redigeret af falang yao d. 06/12-2006 22:16
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Man henvender sig hos Denn Jai Market på Reventlowsgade og mod forevisning/aflevering af loddeseddelen, får man et kuvert indeholdende et gavekort til den forretning/restaurant/rejsebureau der har udsted gevinsten.
M.h.t. gevinster vundet af dem boende på Fyn og de "fjernligende vestlige provinser", skal nok aftales med Denn Jai Market, på tlf. # 33 79 70 60.( gælder sikkert også for de 300 thai der bor i Næstved og omegn).
1-Præmie : Flyvebillet CPH-BKK-CPH med Thai på BUSINESS Class.
2- "---" : "........" CPH-BKK-CPH med Thai på Economy class
3- "...." : " " samme som # 2.
4 : "...." : "........." CPH-LON-CPH
5-: "...." : "........." CPH-PAR-CPH
O.S.V..................................
M.v.h., M. Rasmussen
P.S. : Tjek jeres loddeseddler , da jeg bemærkede af nogle gevinstkuponger ikke indeholdte hverken NAVN eller Tlf. NR. .
Redigeret af falang yao d. 09/12-2006 19:10
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
Jeg skal hilse og sige fra "Fru Denn Jai" at mange gevinster er ikke blevet afhentet. Nogle har kun skrevet et tlf. # eller intet på kuponen.
Kig i jeres gemmer efter jeres lodseddel(er) og kontrolerer med listen som Webkim har postet et andet sted (kræver EXCELL) ellers kan I sende mig jeres # og så vil jeg checke dem for jer.
M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk