Se indlæg|
thai pige fra landet søger kærste/ægtemand
|
|
| solmand |
Lagt på d. 16/11-2004 07:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
![]() ![]() jeg mener som kim at alle indlæg er velkommen så må vi andre bare pille rådenskaben ud. samt vi kan advare andre.mod den slags " hængerøve"der har været tale om en politi anmeldelse. en god ide hvis der er nogen som kan få politiet til at tage sig af det. ![]() ![]() ![]() jeg ved at det er svært at finde en sød Thai kone, og at det er meget svært bare at rejse til Thailand med et håb om at finde en sød pige. fordi de er alle sød og flotte. men man kan blive noget så skuffet. men det kan også bare være lykken. der har været så mange indlæg om dårlige thaier og gode thaier, at det kan gøre en nybegynder helt bange, og på forhånd skabe problemer. Dermed er det ikke sagt at en sund forsigtighed ikke er godt. sådan er det vel i alle forhold???????? ![]() Der må da være nogle som laver et seriøst arbejde for at hjælpe de mænd som gerne vil have sig en Thai kone og som er 100% seriøse med deres hensigter ???????. så det hele ikke går op i penge!!!!! ![]() jeg er selv gift med en Thai på 7 år, og det er det bedst som er hendt mig ![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2004 09:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Olsen 'Ja det er rigtigt dejligt at høre at det går godt hos jer, Og ja her kommer både negative og posetive ting frem her Men jeg tror som flere af os der siger negativt det er ikke fordi vi ikke kan li thaipiger eller ikke ønsker at danske mænd skal finde en thaipige, Men de nybegyndere som du kaldte dem,de skal også ha en chance for at se hvordan tingene også kan se ud.Det ville være tarveligt hvis vi kun skrev posetive ting,og ikke kom med små advarsler. ![]() Jeg har selv været thaigift i snart 4 år nu,og stadig og er gladbamsen |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 16/11-2004 10:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
joppppper. alle har ret til at høre både det positive og det negative, ellers ville alt jo bare være lyserødt![]() ![]() .jeg ønsker bare at vi så holder det på et plan hvor alle kan deltage. ![]() og det vil jo altid være sådan at nogle af os oplever noget godt og andre noget rigtigt skidt som jo ikke er så sjovt. men det er jo nu engang sådan at vi alle børe være lidt forsigtige med hvad vi fortager os i denne verden. ![]() .jeg håber bare at de mænd som søgeren en Thai kone. Og som er 100 % seriøs, kan få den hjælp og støtte som der er brug for. for det kan jo godt være noget af en jungel. og betalings butik. Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 16/11-2004 11:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Olsen, Jeg har intet imod mænd som er 100% seriøs og som vil hjælpe andre. Mit indlæg var specifikt møntet på platteuglen "kalamark",som trods det uheldigt episode med Brandt (og sikkert andre som vi intet har hørt om), forsætter ufortrødent med sit usmageligt geshæft. Ja,du har ret i, at vi alle skal have vores egen mening om tingene og skal have lov til at udtrykke det, MEN det som jeg opponerer imod er at nogle individer udnytter andre under dække at "vil hjælpe". M.v.h., M. Rasmussen ![]() |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 16/11-2004 15:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
Tjae jeg kan kun tale ud fra egen erfaring.. Jeg tror det ikke.......... Når jeg siger erfaring så er det fordi jeg har også haft en kontakt side på nettet og vi havde online registrering og 3 agenter arbejdende for at finde piger... Og jeg havde kontakt til flere af de andre på nettet vedr. Thai kontakt og mødtes med dem her i Th.. Det er selvfølgelig noget af en opgave, men ellers så prøv at gå de forskellige sider igennem.. Så vil man finde de samme piger forbavsende mange steder.. Men med forskellige info.. og meget forskellige priser... Det svinger fra omkring 20,- til 30/40.000,- kr. for den samme pige.. Efter 2 år ca blev jeg træt af alle de useriøse tøser vi havde på nettet, og droppede ideen.. Jeg var ellers så naiv at jeg troede jeg kunne gøre det bedre end de andre.. Det kan man bare ikke, man har jo kun de oplysninger pigen afgiver... Så selvom de har flotte uddannelser osv. osv så kan det altså meget nemt ske de sidder nede i soi 7 hver dag....... For nu at tage et af de knap så listige steder.. Mange af siderne har samme ejer og en af disse driftige mænd, den gode mand Bob fra Usa, boede i Pattaya og det er ikke lyv, han betalte bar-fine og hyggede sig, bagefter fik de et bad og han lagde dem på nettet............ Seriøst..........tjae Det er frustrerende hvis man nu gerne vil giftes med en Thailænder af den ene eller anden grund... Men man skal gøre sig klart at 90 % eller mere kun gifter sig med en Farang fordi de har et lille hængeparti i Thai sammenhæng, eller ren og skær af økonomiske grunde... Inden i nu får kaffen galt i halsen, så læg lige mærke til at jeg ikke påstod det var alle.. ![]() ![]() Jeg er selv Thai gift for 3. gang og kender til mange forhold og har talt med utrolig mange om de problemer der har været.... Det følger med som en lille side gevinst uden vederlag når man har en site vdr. emnet på nettet.. Min første kone havde en veninde I DK og der var ikke alt det rosende de kunne fortælle om hende, arbejde på fabrik og havde aldrig lavet noget lyssky.. Men ak sandheden var at hun tog direkte fra den sidste kunde og ud i lufthavnen for at flyve til DK, hun havde stort set ikke gået i skole.. Og efter 3 år fandt jeg ved et tilfælde ud af at hun dæleme også havde en Datter på 10 år... Anden forsøg var egentlig meget bedre.. Hun kunne bare ikke slippe den kedelige levemåde... Du har - jeg har.... Jeg må godt du må ikke... Vi talte om det mange gange og hun vidste hun var gal på den, men som hun sagde... Jeg kan ikke lave mig om...... 3. gang, ja det er så nu og det er mildt sagt en katastrofe... Og det har nok været medvirkende årsag til alle de ekstreme problemer der har været det forgangne år.... Men efter at jeg nogle gange har vist tænder er det begyndt at gå direkte efter hende og ikke vores.. Sidste tiltag var i sidste uge.. En eller anden havde lagt hendes telefon nummer på en sexsite på nettet, så hendes telefon var næsten helt rød.. Indtil jeg hentede et nyt sim-kort.. Og det er ikke fordi hun har været nede og vende bar distrikterne, men hun har overhovedet ingen ide om hvad sandhed er og jeg har fundet ud af hun har været med i en lokal kortspiller bande.. ja en lang og trist historie.... Om der bliver en 4. gang.. hmmmm jeg finder mig nok en Mia noi.. ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2004 16:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Leif Det godt nok nogle gode indlæg du har herinde efter du er kommet tilbage. Jeg "nyder" at læse dem selv om de mange gange er negative, men man kan vel selv finde ud af hvad man vil. Men jeg er sgu nysgerrig efter at få af vide hvad mia noi betyder, nu har du skrevet det så mange gange. Selvom jeg har en anelse om hvad det betyder, jeg er bare lidt dum til thai ![]() ![]() ![]() Ps Hvis du en dag skulle komme til at kede dig skulle du skrive en bog, jeg er overbevist om jeg kender en der kan udgive den måske. |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 16/11-2004 16:47
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
en mia noi.... jo det er en som vil vaske mine sure sokker hæ nej forresten sådan nogen bruger jeg jo ikke nu.. Jamen det nærmeste man kan komme det på Dansk er vel ... elskerinde.... Jeg skal bare lige have lavet et lille køkken færdig inde hos konen så hun er helt ude af min del af huset... Jo jo du læste rigtig, ok huset er rimelig stort, med indendørs garage, så jeg lånte lige lidt af garagen og lagde det sammen med børnenes værelse, så de har deres egen lejlighed.... så må bilen finde sig i at stå ude..Så nu blander jeg mig ikke i hvordan de sviner, pånær når lopperne breder sig til resten af huset... Om de bliver boende, hmm det tænker jeg for jeg tror ikke hun har nogen steder at tage hen, medmindre hun stopper med at arbejde og sender børnene ned til hendes mor i Bkk, men de passer dem ikke uden beregning, kan jeg huske... Egoist var der garanteret en som tænkte... Måske, men er det værre end at hun giftede sig på en kæmpe løgn.. nej mange af slagsen. Da hun begyndte at arbejde, var der 2 som måbende spurgte mig.. Tør du godt det.... Stor forundring og kunne da kun svare.. ja hvorfor ikke.. Og svaret var.... Jamen der er jo mænd på den arbejds plads. Nå...... ja så kunne jeg jo tygge lidt på den.... Det med bogen skulle da gerne være en god ide, for jeg er begyndt på den, jeg fik bare ikke lige så meget tid til overs som jeg havde regnet med.. Men det skulle gerne komme, jeg forventer at være ovre det værste om et halvt års tid, så der også bliver tid til at nyde livet og andre sysler.. |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 16/11-2004 19:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Hej Olsen og andre. Der er et par ting som du, og andre, skal holde sig for øje når man har med Thailand gøre. For det første er det ikke særligt svært (læs: uoverkommeligt) at find en god og reel Thai pige, men det kræver lidt indsigt og evnen til at lytte til andre, samt deres erfaringer. Og bruge den indvendige side af hoved, og ikke lade sig bedåre af disse Thailandske skønheders ydre og seksualitet. Hvis man tror at man er verdensmester efter et par besøg i Thailand eller efter et forlist ægteskab bliver man sørgeligt skuffet, og komme til at betale en høj ”pris” i form af meget kedelige oplevelser. Men åbner man sine øjne i et forsøg på at se tingene i rette perspektiv, kan det ikke gå helt galt. Selv har jeg, med held, formidlet kontakt til Danske mænd (nu venner) med de bedsteresultater til følge. Her har der været tale om piger, som på en eller anden vis har været gennem min kones meget kritiske øjesyn, og grundige skanning.(!) Og jeg bilder mig ind at hun har visse forudsætninger - og med rette. Da hun har gennem flere år har bedrevet bar virksomhed i Pattaya og således her et ganske godt kendskab til bar miljøet og disses piger. Som du selv antyder, behøver man lidt forsigtighed i denne ”verden” for ikke at komme til skade. Et rigtigt godt råd til andre giftelystne ”kloge” danske mænd.!. Lyt til hvad andre har på hjertet, og tag skyklapperne væk, og ikke lade sig forblinde af eksotiske henrivende og sensuelle nætter på et Thailandsk hotel værelse. Thi disse nætter kan blive ganske skæbnesvanger for ens fremtid………….! Hilsen Rasmus |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 09/12-2004 07:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
et godt råd er hvis thaikonen begynder med løgne og bedrag lad være med at tro at du kan ændre hende smid hende ud med det samme at beholde hende er blot at trække pinen ud Rådet kommer af bitter erfaring ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jo jo du læste rigtig, ok huset er rimelig stort, med indendørs garage, så jeg lånte lige lidt af garagen og lagde det sammen med børnenes værelse, så de har deres egen lejlighed.... så må bilen finde sig i at stå ude..