Se indlæg|
Endeligt Visum!
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 23/11-2006 08:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Hej Så fik min kone visum til danmark!! en af de bedste dage i mit liv! Faktisk tog det slet ikke så lang tid og der var ingen problemer. en måned cirka fra hun søgte. Men det skyldes nok at vi er gift.. Jeg ville have hun skulle vente med at komme herop til foråret, men hun sagde hun var ligeglad med det var koldt, vi kunne jo bare varme hinanden Nu begynder jeg bare at gøre mig mange tanker om ting vi kan lave så hun ikke kommer til at savne thailand alt for meget. Jeg bliver jo også stadigt nød til at arbejde. Tager dog en uges ferie når hun kommer så jeg kan vise hende hvordan tingene virker. Er der nogen der kender noget til nogle klubber? eller noget andet hvor hun evt kan snakke med andre thaier? Ville jo være godt hvis hun ikke bare skulle sidde og glo når jeg er afsted. Er der muligheder for at se thai tv i danmark på nogen måde? Håber i kan hjælpe mig lidt ![]() - laze |
|
|
|
| JDK |
Lagt på d. 23/11-2006 09:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Tillykke med hendes visa og ja, det er nok fordi i er gift at det er gået så hurtigt....min svigerdatter fik sit første visa efter 3 uger og denne gang gik der kun 12 dage og de er også gift.Det ville være en god ide at din kone måske fik lidt danskundervisning og dette kan hun få gratis her: http://www.imta.dk Min svigerdatter er glad for undervisningen og har allerede lært en del og derudover har hun på stedet mødt andre Thaipiger. Mvh Jdk Davser jdk Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 23/11-2006 10:21 |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 23/11-2006 09:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Hej Jdk Tak for linket, det var måske en god ide. ved nu bare ikke om jeg er så meget for indre mission nåmen detajle.Problemet er bare at jeg arbejder om natten og hvis hun skal i skole om dagen kommer vi jo aldrig til at se hinanden. Må hun gerne gå i skole når hun er her på turist visum? vil jo ikke resikere at hun bliver smidt ud, eller ikke kan komme tilbage laze |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 23/11-2006 10:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Thai Tv en parbol er en muligheden ![]() ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| JDK |
Lagt på d. 23/11-2006 10:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Jeg er heller ikke meget for indre mission, men min svigerdatter er tilfreds med stedet og de påvirker ikke eleverne andet med lidt brochurer engang imellem....Kan godt se at det ikke helt hænger sammen når du arbejder om natten og ja, du må godt modtage undervisning selv om du er på turistvisum, du må bare ikke arbejde....hverken lønnet eller ulønnet.....håber i finder på noget![]() Mvh JDK |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 23/11-2006 10:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
laze skrev: Hej Jdk Tak for linket, det var måske en god ide. ved nu bare ikke om jeg er så meget for indre mission nåmen detajle.Problemet er bare at jeg arbejder om natten og hvis hun skal i skole om dagen kommer vi jo aldrig til at se hinanden. Må hun gerne gå i skole når hun er her på turist visum? vil jo ikke resikere at hun bliver smidt ud, eller ikke kan komme tilbage laze Hej Laze, Først og fremmest TILLYKKE på din kones vegne m.h.t. visa. M.h.t. undervisning, det "må" hun gerne uden problemmer BORTSET fra at det bliver i "privat regi" d.v.s. at du skal selv betale for hendes undervisning. Medmindre at det bliver igennem fx. Bethseba kirken og lignende. Se : http://www.dansk-...ead_id=992 http://www.musikh...rsidex.htm M.h.t. TV, vil det måske være en god ide med : [url]www.thaitv.tv[/url] via Internet.(koster fx. 30$ for 90 dage forbrug). Da du arbejder om natten, vil det ikke betyde så meget at hun vil "beslaglægge" PCen i timevis, og hellere det end besøg på nogle tvivlsomme thai klubber . M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. MEGET VIGTIGT : anskaf dig VOIPDISCOUNT som vil glæde hende meget at have næsten dagligt kontakt med familien/venner i TH uden at du bliver "ruineret"af astronomiske tlf. regninger, Hvis du ikkle har det i forvejen se bl.a. her: http://www.dansk-...ad_id=2287 Redigeret af falang yao d. 23/11-2006 10:35 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/11-2006 10:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Laze Ja tillykke med hendes visum Det er rart at høre gode ting bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.