Se indlæg|
Spøgelser i Suvarnabhumi Airport – Bangkok new Airport
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 31/10-2006 02:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Som det tidligere er beskrevet i nyhederne her på DTW og i Verdenspressen, har Bangkoks nye lufthavne ikke kun tekniske begynder vanskelighed, der skulle angiveligt også huserer div. spøgelser og genfærd i Bangkok nye fine lufthavn! Dette har vi (læs: nogle stykker) i Københavns Lufthavn ganske respektløst moret os en hel del over. Skal man tro de beretninger som er fremkommet, skulle selveste Lufthavns Direktøren skrækslagen have påkørt et genfærd i form af en ældre mand med blåt ansigt, på sin vej ud gennem garageanlægget (!) Andre skulle have set en dame i selskab med en lille pige gå gennem døre og væge. For at mane ånderne til besindelse, har der været entreret en form for ånde uddrivelse gennem en gruppe hidkaldte munke fra et nærliggende kloster. Om dette skulle have hjulpet på tingenes tilstand – melder historierne ikke noget om. Efter egen opfattelse, skulle dette spøgelses fænomen vel egentligt ikke give anledning til stører foruroligelse end sige ængstelser. Vel og mærket! hvis de postuleret spøgelser og genfærd ellers udelukkende holder sig til lufthavnens terminalbygninger. Samtidigt kunne disse - genfærd og spøgelser - givetvis bidrage de rejsende med en lille ekstravagant oplevelse i forbindelse med deres ellers i øvrigt eksotiske oplevelser i Thailand. Der vil helt sikkert være meget interessant at fortælle om når charter turisterne kommer hjem efter deres tur til Thailand. Straks være bliver det! hvis spøgelser og genfærd i Suvarnabhumi Airport skulle få den vanvittige ide at bevæger sig ud på Runway og Taxiways….. Her kan jeg i min fantasi og profession, udmærket forestille mig de skrækscenarier og overskrifter dette givetvis ville afstedkomme. Selv den mest hårdkogte og erfarne ThaiAir pilot vil helt sikkert skide grundigt i bukserne, hvis han ”opdaget” en ældre dame i følgeskab med en lille pige forsøger krydse hans Runway under Take-off. Eller hvis de (spøgelserne) for den sags skyld, skulle at find på at kravle på vingerne og vinke farvel til gæsterne - med et ønske om snarligt gensyn i Thailand….. Der er åbenbart mere mellem himmel og jord – end vi gør os begreb om! God tur til Thailand! Hilsen Rasmus |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 31/10-2006 07:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Tror sgu først på den når der er een der har taget et digi cam billede af det!![]()
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 31/10-2006 08:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
jeg tror sgu at det er thaksiner,disse er ikke set længe![]() ![]() ,men disse historier vil nok fortsætte i lang tid endnu,jo længere en historie bliver fortalt jo mere sand er den?![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 31/10-2006 20:48
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
pdrhan skrev: Tror sgu først på den når der er een der har taget et digi cam billede af det! ![]() ![]() Dur dette billede ? [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/ghost.jpg[/img] is not a valid Image. Taget på Hammershus tilbage i 2001. Jeg opdagede det først om aften da jeg havde lagt billederne ind på den bærbare. Ingen andre billeder taget den dag havde skygger eller andre mærkelige ting. Vi havde meget sjov ud af det, og jeg tog tilbage dagen efter til stedet på Hammershus hvor jeg havde taget dette billede og jeg kunne lige meget hvad jeg gjorde ikke fremprovokere noget der bare lignede dette billede en smule igen. Der er sikkert en naturlig forklaring, jeg har bare ikke fundet den endnu. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 01/11-2006 12:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Er det dne hvide plet der skal forestille et spøgelse. Det ligner lys der er blevet reflekteret i linsen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.