Se indlæg|
internethastighed
|
|
| skytte |
Lagt på d. 04/10-2006 23:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Når jeg igennem mange år er kommet til Thailand har jeg brugt modem for at gå på nettet,men det skal være slut fra iår.Det ville da være dejligt at jeg havde som herhjemme= 4 Mbits men da jeg kun er der lidt over 1 måned skal den være i den lave ende 256 - 512 - 1024.Jeg bruger internettet til mange ting,men vil også lytte til radio fra DK og andre lande i god kvalitet....Lad mig høre fra jer fastboende hvilken af disse hastigheder der er god nok.Jeg skal jo også betale når jeg ikke er derude pga familiens datter også har en pc Henrik |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 05/10-2006 02:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Henrik. Der hvor vi har hus, er der ikke andre muligheder end modem, og jeg har fået at vide at sådan er det mange steder, og det kan blive meget dyrt/svært at få det lagt ind, så du må først undesøge om det kan lade sig gøre. Det passer ikke helt, der ligger en ledning ca 4 km fra vores hus, og jeg kan få det ind, det kræver bare at jeg betaler for de 4 km ledning oveni
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 05/10-2006 05:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hastighederne og kvaliteten er meget svingende i Thailand, men jeg har aldrig oplevet produkter på over 2mbit - Om du kan FÅ 2mbit, er så en anden sag, og så er det dyrt... Jeg selv har 1mbit, men at få 1mbit igennem til Danmark, ja det er svært, jeg har det der svarer til en 256 linie til Danmark - Men har dog 1mb internt... Selvom de thailandske hjemmesider ikke er dem jeg surfer mest på ![]() De opper sig dog hele tiden, og jeg har på fornemmelsen at det går den rigtige vej. Nu skal vi bare have overbevist dem om, at de skal have lagt noget fiber ned!
|
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 05/10-2006 06:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej Jesper. Jeg skal ha " true " som har hastigheder op til 4mbit måske i bangkok men ikke i pattaya.Men de 3 lave hastigheder har de Henrik |
|
|
|
| lumbye |
Lagt på d. 05/10-2006 18:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Jeg har 512khos TOT her i krabi, og forbindelsen er blevet bedre siden jeg var her for 3 mdr siden. Men jeg kan ikke tage streaming radio mere fra bl.a. DR. Henrik fra Cafe Europa har samme problem. Er der nogle af jer der er ude for det samme. Jeg har en modemforbindelse til csloxinfo, som jeg godt kan tage DR paa. Per |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 06/10-2006 08:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Jeg har 256k TRUE i Bangkok men er ved at skifte til Buddy Broad band da halv pris. Hastigheden er ok for alm. surfing og email Etc. men skal der downloades/streames Etc. vill jeg gaa til ihvertfald 512k. Som Loc naevner faar man ingen garanti for hastigheden som saadan - kun INTERNT i Thailand - og hvem laeser det? Skaal! |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 16/01-2007 17:57
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
er der nogle her inde som har et godt raad ang jeg skal have internet hvad for et firme er bedst og hurtig til at levere varen jeg har brug for 512k det er til et hus og der er stik og huset ligger i cha-am og hvor lang tid skal man renge med at det kommer op og kore ![]() |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 16/01-2007 18:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
lumbye skrev: Men jeg kan ikke tage streaming radio mere fra bl.a. DR. Per Hejsa! bare et forslag - har du prøvet denne her! prog. er gratis. http://dahson.dk/.../index.php fylder 973 kb |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 16/01-2007 18:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Je g har en 1024 kb (1 mbs) linie hos TOT.....linien er ok ....prisen er 1000 bath pr måned m fri trafik + tlf abbonement 100 bath og så lige 7 % i vat.....Da jeg var nede for at åbne telefon og internet, holdt bilen fra TOT allerede udenfor da jeg kom hjem efter en halv times tid.....der har dog været lidt klumper i internettet her på det sidste, både på thai og internationale sider,skyldes vistnok et brud på nogle havkabler........ men downloader jeg via bitcomet eller taler i skype er der ikke noget galt,heller ikke med filoverførsler via msn eller skype....... 256 linie ----- 500 bath pr md 512 linie ----- 700 bath pr md (mener jeg eller 750) 1024 linie ---- 1000 bath pr md alle hos TOT Claus |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.