Se indlæg|
se nu her voip laver det endnu bedre for os
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2006 19:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.voipdi...plash.html Voip laver det endnu bedre for os Hurra bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2006 19:52
|
|
Ja det er lækkert, det du fandt der bamse. Utroligt hvad du kan finde nogle gange hv ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2006 20:11
|
|
davs jsh Jamen det er fordi jeg er så pisse nysgerrig, og drøner rundt på nettet altid, Det er jo derfor jeg ikke har tid til at arbejde ![]() Puha bamsen |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 29/09-2006 20:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Hej bamsen! Det er godt nok fantastisk,hvad du alt kan finde,fortsæt bare sådan og alt du har lært mig virker sku. Tusind tak for det ![]() MVH Sirorat og Henning ![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 30/09-2006 07:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Hej Bamsen - hvordan er lydkvaliteten - vi bruger i øjeblikket Net2Phone men det her lyder da for godt til at være sandt....er kvaliteten ok - også til mobillos i Thailand? Mvh Peder Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2006 07:52
|
|
Davser Pdrhan Ja her hos er er det alm.telefon kvalitet Og man snakker jo også direkte i tlf til tlf i thailand Og mobilos, men jeg ved ikke hvordan det er hos andre Det er sjældent men der kan forekomme lidt rumklang bamsen |
|
|
|
| JDK |
Lagt på d. 30/09-2006 10:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Hej Bamse! Det lyder godt med voipdiscount, men ved du om det er gratis at ringe til Thailand? (et sted på siden står der nemlig at det er gratis at ringe til Thailand - også til mobil ) Hvis det koster penge ved du så om det er dyrere at ringe til fastnet end det er til mobil? ( et andet sted står der at det koster 6 cent at ringe til fastnet og 2 cent at ringe til mobil ) Ha det godt! Hilsen Janni |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 30/09-2006 10:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
det koster 5 cent pr opkald hvis du benytter din telefon både til fastnet og mobil i thailand. og benytter du et headset så er det gratis til fastnet og mobil i thailand. Husk at med det nye så koster det 1,16 cent pr minut at ringe til thailand efter de 120 dage hvis man ikke indbetaler 11,6 EUR igen |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2006 14:16
|
|
henrikr skrev: det koster 5 cent pr opkald hvis du benytter din telefon både til fastnet og mobil i thailand. og benytter du et headset så er det gratis til fastnet og mobil i thailand. Husk at med det nye så koster det 1,16 cent pr minut at ringe til thailand efter de 120 dage hvis man ikke indbetaler 11,6 EUR igen Davser Henrikr det er0,05 C det koster på direct call og ja så er det 1,16 C når de 120 dage er gået og man ikke indbetaler igen Men det er jo rørende billigt at bruge de 11 Euro på 120 dage og ringe så mange timer bamsen Redigeret af d. 30/09-2006 15:10 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 30/09-2006 14:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
pdrhan skrev: [Hej Bamsen - hvordan er lydkvaliteten - vi bruger i øjeblikket Net2Phone men det her lyder da for godt til at være sandt....er kvaliteten ok - også til mobillos i Thailand? Mvh Peder Hej P., Du kan selv lad det kom på en prøve ved at bruge : http://www.voipdi...tions.html KUN 1 min. gratis opkald ad gangen . M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 30/09-2006 14:44
|
|
Hej Janni, Som både Bamse og Henrikr har påpeget er det GRATIS at ringe med VoIPdiscount til TH. fasnet og mobile #. Ydeimere er der tilbud til andre lande til 1ct. i min. : http://www.voipdi...ounts.html og den fulde prisliste får du her : http://www.voipdi...rates.html M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. Nu kan jeg også se den "misvisende" info : When you have run out of Freedays, you can call these destinations at a minimal rate. http://www.voipdi...trial.html og listen er identiske med : And call these destinations for just 1ct/min http://www.voipdi...ounts.html og på listen fremkommer også Thailand til 1 ct i min.(1,16 med VAT) ??????? Forhåbentligt en "Tyrkfejl" . Redigeret af falang yao d. 30/09-2006 15:05 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 30/09-2006 17:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hej falang yao, Det er ikke en tyrkfejl. Prisen (1,16 eurocent inkl vat) er prisen efter de 120 dage er gået. Indtil da er det gratis (bortset fra opkaldsafgift ved telefon-telefon samtale) Peter
|
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 30/09-2006 17:45
|
|
Hej henrikr! vil det sige at når jeg bare har headset på så trykker jeg bare mit tlfnr ind og så destination nr,så taler jeg med dem over headset og behøver ikke at tage telefonrøret?? ![]()
|
|
|
| Vagn B |
Lagt på d. 30/09-2006 19:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 54 |
Hej falang Med Voipdiscount kan du vælge at spare opkaldsafgiften på 5 c, ved at tale fra computer-headset til alm. telefon, med risiko for dårlig samtalekvalitet. Du kan høre dem ganske godt, men de kan ofte kun høre dig meget forvrænget, hvis de overhovedet kan høre dig. For kun 5c får du en samtale fra alm. telefon til alm. telefon med sædvanlig samtalekvalitet for begge parter. Med voipdiscount bestiller du samtalen (kaldet direct call) via computeren, og når din alm. telefon så ringer, løfter du røret og kort efter (2 - 10 sekunder) kan du høre, at modpartens telefon så også ringer. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/09-2006 19:14
|
|
Davs Vagn Ja det er nemlig rigtig godt at bruge diract call og så dyrt er det ikke at man skal spare det væk bamsen |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 01/10-2006 00:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Vagn BL skrev: Hej falang Med Voipdiscount kan du vælge at spare opkaldsafgiften på 5 c, ved at tale fra computer-headset til alm. telefon, med risiko for dårlig samtalekvalitet. Du kan høre dem ganske godt, men de kan ofte kun høre dig meget forvrænget, hvis de overhovedet kan høre dig. Nikkenok Hvis du får en dårlig forb. så ring dog op igen det koster jo ikke noget, jeg bruger kun headset og min pige har ingen prob. med at høre mig eller omvendt, må indrømme at når jeg nu kan få hende i tale UDEN at skulle betale ekstra ja så er det altså det som jeg vælger, nå ja så lige én ting til jeg skrottede ALT fra tdc og valgte fullrate og HVIS jeg får lyst til at ringe til Thailand fra min alm tlf. pc'en ku jo gå ned, så er opkald 0,25 og pr. min. 1,00 det gælder også Thailand Bangkok og Thailand Mobile modsat tdc ca. 14,- min 2 Mbit / 512 Kbit/s bredbåndsforbindelse med telefoni 299,- pr. måned Redigeret af samee d. 01/10-2006 00:03 |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 01/10-2006 00:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
problemet er en lav bredbåndsforbindelse f.eks 256/128, telefonselskabet siger man skal op på 1 mbit for at ha en perfekt samtale over computeren uden "hakker " og små udfald, det samme gør sig gældende hvis man skal se tv på computeren her vil det perfekte også være at have 1 mbit hvis man vil undgå hakker og udfald |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 01/10-2006 15:16
|
|
paulsenp skrev: Hej falang yao, Det er ikke en tyrkfejl. Prisen (1,16 eurocent inkl vat) er prisen efter de 120 dage er gået. Indtil da er det gratis (bortset fra opkaldsafgift ved telefon-telefon samtale) Hej P.P, Enig hvad angår denne side : http://www.voipdi...trial.html "TYRKFEJLEN" opstår når du kigger på denne side : http://www.voipdi...index.html Free* calls (landlines only) Taiwan Thailand (+mobile) United Kingdom United States (+mobile) 100% Free*, no call setup Stadig enig . MEN prøv lige at klikke nedestre på listen på : + loads of destinations for just : 1 ct/Min Og Hokus Pokus så står der : And call these destinations for just 1ct/min (forrige liste bestod af ca. 20 lande) switzerland (Landline) 1 1.16 taiwan (Landline) 1 1.16 thailand (Landline & Mobile) 1 1.16 united kingdom (Landline) 1 1.16 united states (Landline & Mobile) 1 1.16 venezuela (Landline) 1 1.16 TOTAL forviring, for landene er identiske med dem på listen under : Ran out of Freedays?, MEN DER STÅR INTET om priser EFTER udløb af perioden på 120 dage. Kan du se det nogen steder , JEG kan ikke . M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 01/10-2006 15:25 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 01/10-2006 15:46
|
|
falang skrev: Hej henrikr! vil det sige at når jeg bare har headset på så trykker jeg bare mit tlfnr ind og så destination nr,så taler jeg med dem over headset og behøver ikke at tage telefonrøret?? ![]() ![]() Hej Falang, N E J . Vedr. brug af hovedsæt du kan i grove træk sammenligne det med fx. din mobil tlf., du SKAL KUN indtaste modtagerens nr., og taler via mic.når forbindelsen er etableret. Skal du have derimod have samtalen via dit fastnet tlf. med Direct Callback nr. SKAL du indtaste BÅDE dit eget nummer (husk lige 0045XXXXXXXX) og modtagerens nr. (0066XXXXXXXXX) og det vil koste dig 0,05€ i opkaldsafgift. Held og lykke. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 01/10-2006 21:06
|
|
Hej falang yao! Min kone snakkede tre timer med forskellige i thailand i dag,med headset,det virkede perfekt det var underv direct call og ja det kostede 5 cent ![]()
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.