Se indlæg
 Udskriv debat
sawasdee suvarnabhumi

http://www.nation...varnabhumi

Den her side er lidt god syntes jeg
bamsen

nicefarang
Så er det ved at være tæt på dagen Smile

Det bliver spændende at se hvordan det hele forløber

tuktuk
hejsa

Jeg er lige ankommet til Beijing efetr at have fløjet fra suvarnabhumi i morges, og bare vent det er en KÆMPE lufthavn, men glædeligt for os der har været i den gamle lufthavn før, er den meget lig den gamle, dog bare gang den med to og lav den i tre etager, men en klar forbedring af alle punkter i forhold til den gamle..... så kan godt glæde jer !!!

Trafikken til lufthavnen gik i øvrigt også smertefrit, så helller ikke nogen problemer der !

Hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
Hejsa

Er der nogle der har kørt taxa fra den nye lufthavn og til pattaya og hvad var prisen? Da jeg skal afsted den 21/10 GrinGrinGrin

Davser Jsh
Så Vidt jeg har kunnet se så har de lagt en ca. pris med taximeter
til 1050 baht.føør sagde de jo altis 1500 baht

Og ind til bangkok på 500 baht
bamsen
Redigeret af d. 28/09-2006 15:29

lad dem bruge taxameteret , hvis de ikke vil så tag en anden der er rigeligt af dem

Davser Jeppe
Ja du har ret, men det kan være død irreterende,
at skulle stå og vente på en som gider køre efter taxameteret.
Det er de færreste som gider stå en ½ time
efter en lang flyvetur
Så hellere give lidt mere for taxaen,
og det ved de godt i taxierne
de er jo ikke dumme, de ved sgu godt at vi er ivrige for at komme videre
bamsen

Ja der må jeg give bamsen ret, jeg gider heller ikke at vente for lang tid efter en lang flyvetur.
Men jeg kan huske sidst jeg skulle have en taxa kostede det mig 2000 bath fra den gamle lufthavn, og jeg fik dem aller nådist ned i 1900 bath og det var allesammen der ville have 2000 bath. Og der var også en anden jeg kender der måtte betale 2000 bath

jens
Mon ikke det løser sig selv med at de ikke vil køre after taxameter da konkurrencen bliver hårdere nu.
Der er ved åbningen den nye lufthavn blevet 4 gange så mange med bevilling til at samle passagerer op, nu 10000 mod 2500 i den gamle lufthavn.
Også er der forhåbentlig nogle af de nye der kører i en bil af lidt nyere dato, end dem der havde bevilling i den gamle.

Jens

Spring til debat: