Se indlæg
 Udskriv debat
Prisforhøjelse på voipdiscount
paulsenp
Det har nok været svært at få til at hænge sammen økonomisk, når man har kunnet ringe til f.eks. Thailand for ca. 25 øre i timen (0,03€ pr opkald), men nu går den heller ikke længere.Sad

Opkaldsafgiften er steget til 0,05€, så nu kan man "kun" tale i op til 200 timer for de 10€ (11,60€) Grin
Peter

phitsanulok
Det er saadan de koere det, de firmaer... faar folk indenfor og saa stiger prisen :-D men stadig ikke en daarlig pris ;-)

www.shirtfreak.dk
roald
jeg tror det bliver styret af den russiske mafia Wink

tomu
fra 300 til 200 øv..Sad , men jeg giver phitsanulok ret - stadigvæk en god prisPfft
Redigeret af tomu d. 22/08-2006 19:35

Kun
Hvorfor tror du det er styret af den russiske mafia?

falang yao
paulsenp skrev:
.............................................................................
Opkaldsafgiften er steget til 0,05€, så nu kan man "kun" tale i op til 200 timer for de 10€ (11,60€) Grin

Hej paulsenp,

Det første er rigtigt : 0.03€ til 0.05€ .

Men det andet kan jeg ikke se nogle steder, der står stadig på deres hjemmeside:

* Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded, a minimal rate of 1ct/min will be charged (as shown in the VoipDiscount software).

For som du skriver kunne det "misforståes", således at man kun kan ringe i op til 200timer IALT for 10€.
Har du modtaget en "nyhedsbrev" fra VoIP om emnet.
Jeg har sendt en forespørgsel om "påstanden" og venter på svar.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Forsat go' ferie.
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

paulsenp
Hej falang yao,

Du har ganske ret mht de 300 minutter per uge. Jeg bemærkede det selv, efter jeg havde skrevet det første indlæg.

Det betyder, at man, på de 4 måneder der går fra pengene blev indbetalt, kan tale ialt ca. 85 timer (ca 17 uger à 5 timer), hvis man begrænser sig til de 300 minutter om ugen.

Nej, jeg har ikke fået noget nyhedsbrev men bemærkede bare den nye opkaldsafgift, da jeg ringede.
Peter

Spring til debat: