Se indlæg|
streaming radio
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 09/07-2006 13:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
jeg ved godt det ikke er tv stationer, men kunne ikke lige finde hvor jeg ellers skulle putte dette indlæg.. måske har i hørt om dette før, men ligger den ud alligevel... Jeg er lige faldet over et fantastisk godt progarm til at rippe internet radio for mp3 filer. Det findes på [url]www.stationripper.com[/url] og er gratis og lovligt. På den gratis version kan man rippe 2 stationer af gangen. Dvs programmet kan køre i baggrunden og rippe mp3 filer , ca. 30 filer i timen, imens man laver noget andet på pcen. Mp3 filerne bliver katalogiseret i mapper efter station med artist navn og sangnavn. GENIALT !! Gratis hitmusic i CD kvalitet. søges foreksempel på "THAI" i søgefeltet, kommer en del Thai kanaler frem, gå kun efter dem med en bitrate på 128 og op, og du får cd kvalitet, alt hvad den afspiller, gemmes ligeledes på din harddisk, til senere aflytning... der er heltsikkert noget for lillemor.... jeg plejer selv at lytte til Thaidisco.net som er en af de øverste på listen... der findes dansk brugervejledning.. god fornøjelse..
Redigeret af lindegaard d. 09/07-2006 13:31 omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 09/07-2006 18:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
cool nok men hvordan slukker jeg for sangen uden at stoppe optagelsen???? |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 09/07-2006 22:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Det er et gammelt program som bliver opdateret jævntlig jeg har brugt det til at hente thai-musik ned med skriv Thai og tryk enter og der kommer en del thailandske radiostationer blandt andet "Thaiwebcool radio station by gkung" Henrik |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/07-2006 00:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
du stopper bare din afspiller, winamp mediaplayer eller hvilken du nu bruger....
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.