Se indlæg|
Pinnacle Jomtien Resort & Spa
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/05-2006 18:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Er der nogle der har boet på Pinnacle Jomtien Resort & Spa ? http://www.gothai...t-and-spa/ Noget godt eller skidt at sige om stedet? Redigeret af christian-s d. 24/05-2006 18:29 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/05-2006 18:48
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Goddag, Jeg har boet der på hotel-inspektion. Det er med i en gruppe, som er ejet af en professor fra Bangkok Universitet. Der er privat strand, og værelserne er okay. De har ikke længere bungalows, og det koster 150 THB at komme til gågaden i Pattaya, idet det ikke ligger på Jomtien Beach Road, men på Sukhumvit Road. Jeg benytter normalt deluxe værelse på Grand Jomtien, når jeg tager til Jomtien. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 24/05-2006 19:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja jeg har boet der, det var godt nok sidst i firserne,dengang var det danskejet, og efter hvad de fortalte så er murstenene sejlet fra dk til thailand. om det passer ved jeg ikke.!!!!! men hotellet var ok dengang, nu ved jeg det ikke, men det ligger noget ude fra alting. men nu er du jo blevet gift så der er jo nok ikke den store trang til den store pattaya tur. |
|
|
|
| Fynboen |
Lagt på d. 24/05-2006 20:12
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hej! Hvis du ikke har bestilt værelse endnu, er der penge at spare ved at bestille det på http://www.wired-...telID=148# /Fynboen |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/05-2006 03:38
|
Hej Fynboen, Du linker til Pinnacle Golden Beach i Jomtien og ikke til Pinnacle Jomtien! De to resorts ligger ved siden af hianden (bortset fra de vist har mistet lejeretten til jorden imellem?) og har samme ejer, men Golden Beach er meget, meget lavere standard... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Fynboen |
Lagt på d. 25/05-2006 08:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hej! Det kan jo smutte. /Fynboen |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 25/05-2006 10:03
|
Jeg har nu aldrig haft den store trang til aftenture i Pattaya - jeg kan ikke holde til al den sprut, jeg må være blevet gammel ![]() Anyway, det var mere fordi vi er en 5-10 stykker der skal til et bryllup i nordthailand og efter brylluppet er der en del der hænger ud i Jomtien og det er ikke koordineret overhovedet. Og så meldte den første op at nu havde han booket på Pinacle. Kronberg: Hvordan er deluxe værelserne i forhold til de almindelige på Grand Jomtien? Hvad betyder "Grand Chalet" - er det en seperat/bedre bygning? Vi havde overvejet Jomtien Thani - nogle der har boet der? Redigeret af christian-s d. 25/05-2006 10:04 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/05-2006 10:24
|
Hej christian-s christian-s skrev: Kronberg: Hvordan er deluxe værelserne i forhold til de almindelige på Grand Jomtien? Hvad betyder "Grand Chalet" - er det en seperat/bedre bygning? Grand Chalet er en dyrere, nyere og bedre bygning, men den er lav og ligger bag ved hovedbygningen og derfor med dårlig eller ingen udsigt, vurderer jeg. Der er langt bedre udsigt i hovedbygningen, men den er så lidt slidt og præget af mange skandinaviske chartergæster. Jge foretrækker alligevel hovedbygningen, og så ville jeg nok bruger et par hundrede baht mere og få et Deluxe i hovedbygningen, da de har frontview havudsigt. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 25/05-2006 11:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Christian-s, Ikke for at være negativ, da jeg ikke kender hotellet MEN har du læste dette her på deres hjemmesiden , MEGET VÆSENTLIGT: Hotel Information The Resort will undertake its final renovation on May 8. The completion date is set for all works by July 15 2006. Noise wiil be restricted to a minimum.(! ! !) I det mindste er De "ærlige" og informerer om det .M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 25/05-2006 11:46 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 26/05-2006 13:40
|
Ja, det er da ærlig snak. Men det skriver de jo også om Jomtien Thani: There is a construction site nearby resort. og det er lidt længere nede af soi'en og væk fra havet. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.