Se indlæg|
Kasikorn bank hæver penge på min konto.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/12-2017 11:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har haft en dårlig oplevelse med Kasikorn bank, og min hustru fortæller at andre også har haft underlige transaktioner på deres konti i Kasikorn bank. I går så jeg via sms meddelelse at der var hævet 5500 baht på min konto. Min hustru styrer økonomien mens jeg er hospitals indlagt. Nævnte det for hende, idet jeg regnede med at hun havde købt stort ind til børnene. Min hustru sagde at hun ikke havde hævet noget penge, så noget var galt. I dag har min hustru brugt megen tid i telefon med Kasikorn bank, og det lykkedes omsider at få sat de 5500 baht tilbage igen. Normalt nævner jeg ikke noget når hun hæver på min konto, men denne gang var jeg svine heldig. Sikke er lorte bank, er i andre også blevet snydt af dem? ![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 15/12-2017 12:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Sikke er lorte bank, er i andre også blevet snydt af dem? snydt & snydt den 21/9 er der blevet sat 6000 ind på min konto jeg aner ikke hvor de kommer fra og jeg har hele tiden troet det var en fejl men de er ikke blevet hævet endnu så jeg holder bare kæft og afventer mere af samme skuffe
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.