Se indlæg|
Indfødsretsprøven november 2017
|
|
| milex |
Lagt på d. 30/11-2017 17:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
40/40 https://jyllands-...etsproeve/ |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 30/11-2017 20:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg har ikke taget den endnu, men forventer ikke at kunne få 40 rigtige ved rå almen viden, men kun ved held. Hørte at der var spørgsmål om fodbold og popsange. Emner jeg aldrig har spildt synderlig tid på. Om en sådan test er anvendelig i vurderingen om at der skal udskænkes indfødsret, er jeg ikke helt sikker på. Men givet er, at tågehovederne fra venstrefløjen igen beviser at de ikke Danmark det bedste, ved at f. Eks. Enhedslisten har udtalt at alle, bare de er født her, skal have statsborgerskab. Der burde være fængsel for sådan noget |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 30/11-2017 22:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg fik 45 ud af 40. Nu skal jeg udvises pga superiør parat viden. Du er en trussel mod samfundet, sagde rets advokaten efter jeg blev nedlagt af CPH SWAT team og efterfølgende stillet for en domstol. Okaay, jamen vil det så sige at jeg får fri kost og logi? DU skal gå på vand og brød. Fint! Jeg elsker brød. Kan jeg få spelt brød? det kan jeg rigtig godt lide. Og måske en latte? Såh sier hun: Kan du ikke fatte at du ikke får latte? Hallo, her du, så blev jeg pikeret. Det er mig der laver bogstav rim. Hun var lige så kold som en brøndgravers røv og fortalte mig in not so many words: I run this show! Jamen, jamn, må jeg så ikke lave bogstav rim mere? KUN hvis du laver gode bogstav rim omkring mig! Well, det er jo fair nok. Oh fede, du fylder mig med lede. DEN kunne hun godt lide. Ja, der er jo også en grund til at jeg altid har været en score karl. You look like shit, but you are not it. Var hendes svar. Hallo, det lyder som en tilnærmelse eller en fornærmelse. Jeg er ikke sikker. Men det rimer! Me like. Altid udfordrende at svæve i limbo, transgression uden at man ved hvor man ender. Det var nu min serv. When you last got laid, were you paid? Det var en serv med et rigtig godt topspin, synes jeg. Man er jo nødt til at operere ud fra de små virkemidler man nu engang har. Hun nikkede anerkendende og gav mig en thumps up. Good sport. You suck, can you fuck? DET syntes jeg var for vulgært. Et sådant sprogbrug betjener jeg mig ikke af. Jeg er indbegrebet af høflighed uden det ringeste tilløb til utilbørlige dispositioner. Og så sagde jeg... Fuck, jeg har ikke flere magic mushrooms. Heldigt at jeg kun skrev dette i en PB, ellers ville nogle måske tro at jeg var helt ude i hampen. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 30/11-2017 23:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Han sagde hamp...fnis |
|
|
|
| lincoln1242 |
Lagt på d. 30/11-2017 23:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
sudsakhon skrev: Jeg har ikke taget den endnu, men forventer ikke at kunne få 40 rigtige ved rå almen viden, men kun ved held. Hørte at der var spørgsmål om fodbold og popsange. Emner jeg aldrig har spildt synderlig tid på. Om en sådan test er anvendelig i vurderingen om at der skal udskænkes indfødsret, er jeg ikke helt sikker på. Men givet er, at tågehovederne fra venstrefløjen igen beviser at de ikke Danmark det bedste, ved at f. Eks. Enhedslisten har udtalt at alle, bare de er født her, skal have statsborgerskab. Der burde være fængsel for sådan noget Fodbold og popsange!? Shit, Agnes! Tror bare jeg pakker kufferten med det samme...! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.