Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk tv-vært afbryder drømmerejse: Datteren fik hjemve
Nirvana
Dansk tv-vært afbryder drømmerejse: Datteren fik hjemve
Pelle Hvenegaard og hans kone Caroline Gullacksen har afbrudt deres rejse i Thailand før tid, fordi deres datter har fået hjemve

https://ekstrabla...ve/6920587

Come As You Are

JohnBKK
Er det en abe, ser noget mørk ud?

Folk er sindssyge nu om dage...

Hammer

click

Ja folk må have det svært med ikke at gøre opmærksom på sig selv siden alt skal udblasumeres på fucking facebuck, twitter, Instagram og ekstrabladet for at sige det mildt hvad raver det andre mennesker at idioten afbryder sin ferie på grund sin møg unge Headbanger
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

handy
glæder mig sku også allerede til sommerferien in the wild wild Nordvest ...selv om det er lidt tamt i øjeblikket

god søndag .
Redigeret af handy d. 19/11-2017 03:47

rinpoche
JohnBKK skrev:

Er det en abe, ser noget mørk ud?

Hammer

Manden er en helstøbt idiot. Af flere forskellige årsager....

lincoln1242
Topmålet af begrebet ”curlingforældre” er vist nået.

Det er nok hverken første eller sidste gang at de tilsidesætter alt for ungens skyld. Og med den opdragelse, så har de selv lagt kimen deres egen fremtid.

Om mange år, når parret tror de skal nyde deres otium på en eksotisk ferieø, så bliver de ringet op af den 27-årige Zoe, der har brug for deres deltagelse i den jobsamtale, hun skal til, eller hun har brug for trøst, fordi nogen har skubbet til hende i køen i Netto.

Nå, men jeg er også bare en halvgammel sur stodder, der bevidst har valgt børn fra fordi de ikke siger mig en skid! Smile

Spring til debat: