Se indlæg|
Norwegian får smæk i ThailandsTidende
|
|
| Nero |
Lagt på d. 08/07-2017 09:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Der bliver ikke langt fingre i mellem, når det Norske Thailands Tidende, i Juli udgaven fortæller om de mange klager over Norwegian. http://www.thaila...0717kr.pdf |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 08/07-2017 16:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Nogle der også får smæk i samme avis er de 2 nordmænd der overtager Sailor inn. Ingen erfaring i Thailand, våde bag ørerne og 2 ejere er dømt til at gå galt.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 09/07-2017 10:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Måske er denne artikel lige at strække tråden til det yderste, men der klages over alt muligt På en eller anden måde kan jeg godt forstå klagen i artiklen over all-inclusive, hvor maden er væk efter 15 minutter og ikke fyldes op. Det har jeg selv oplevet. .Og endnu værre, de andre gæster (Grækenland) bestod af russiske børnefamilier. Et helvede... Jeg har været på charterrejse med all-inclusive to gange i mit voksne liv (inviteret og betalt af andre) men jeg kunne ikke i min vildeste fantasi finde på at købe en pakkerejse selv. Vil have friheden til at skride, hvis jeg er utilfreds med noget. -Samme med maden..All-inclusive, men det er nok fordi jeg ikke vil bo på et feriekompleks, med hylende unger -Og langt væk fra alt. Vi har ikke noget hus i Thailand og familien bor lidt spredt, så vi booker hoteller.. -Jeg booker gerne korte perioder og flytter meget rundt.. Selv på yndlingshoteller, som jeg kender opdager man pludselig, at de er gået i gang med noget renovering eller lign. Det støjer, og da jeg er overfølsom for støj er Thailand i forvejen en udfordring http://ekstrablad...ds/6733757 Redigeret af sudsakhon d. 09/07-2017 10:44 |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 11/07-2017 14:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
GAMBIT skrev: Nogle der også får smæk i samme avis er de 2 nordmænd der overtager Sailor inn. Ingen erfaring i Thailand, våde bag ørerne og 2 ejere er dømt til at gå galt. ![]() Enig Gambit. Det går galt. 3 uerfarne nordmænd inden for både Thailand og restaurant drift. Det går aldrig godt. Velbekomme. Iøvrigt ligger Sailor Inn i Soi Post Office. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.