Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen af Jer, som ved hvor man får den billigste afbestillingsforsikring til flybilletter?
Typisk ligger det jeg har set på 4-5% af billetprisen, hvilket svarer til, hvis vi ser bort fra selskabernes enorme fortjeneste på disse forsikringer, at hver 20 til 25 passager ikke komme af sted, hvilket for mig lyder helt utopisk.
Hvis man ser bort fra fortjenesten/adm.omkostninger burde prisen nok nærmere være omkring 1%.
Så hvor er det billigst, når det IKKE skal være afhængigt af, om man har andre forsikringer i samme selskab?
Jeg skulle engang arrangere en rejse for ca. 15 forretningsfolk, og jeg skulle rejse med ud og være deres kooridnator under rejsen. Og under et af planlægningsmøderne regnede vi på, om alle skulle have afbestillingsrejse...
Vi regnede så ud, at det statestisk set var billigere for gruppen ikke at have forsikring, og at gruppen så selv refunderede til de, som blev forhindret pga. sygdom...
Gruppen blev så om man så må sige selvforsikret, idet den aftalte at dække udgifter kollektivt. Det var en god forretning for dem, især fordi ingen afbestilte pga. sygdom...
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Den betragtning er jeg helt enig i. Jeg har i 30 år fløjet Europa tyndt med rutefly uden afbestillingsforsikring og har kun måtte annullere én gang, så jeg har også stort overskud på den konto.
Det er noget andet, når jeg køber billetter til hele familien til Thailand for kr. 32.000. Hvis bare én bliver alvorlig syg eller brækker et ben, så skal hele familien kunne rejse sammen på et andet tidspunkt. Derfor ønsket om en billig afbestillingsforsikring.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Jeg selv har mine forsikringer hos Alka og der kan man få en billig rejseforsikring der også dækker afbestillingsforsikring.
https://www.alka....PageId=180